۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۴
کد خبر: ۲۶۷۸۶۶
معاون سایبری مدرسه علمیه حضرت ولی عصر اهواز خبر داد؛

طراحی بسته فرهنگی ماه مبارک رمضان ویژه مبلغان و عموم مردم

خبرگزاری رسا ـ معاون سایبری مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) اهواز با اشاره به ماه مبارک رمضان و ضرورت توجه مردم و مبلغان به این مسأله گفت: این مدرسه علمیه نرم افزار و بسته فرهنگی ویژه ماه مبارک رمضان برای مبلغان و عموم مردم طراحی کرده است.
ماه مبارک رمضان

حجت الاسلام محمود صادقی، معاون سایبری مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) اهواز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری  رسا در اهواز، با اشاره به ماه مبارک رمضان و ضرورت توجه مردم و مبلغان به این مسأله ابراز داشت: مدرسه علمیه ولی عصر(عج) نرم افزار و بسته فرهنگی را در این راستا طراحی کرده است.

 

وی با اشاره به این که مخاطب این نرم افزار دو قشر جامعه هستند، عنوان کرد: این نرم افزار برای عموم مردم و مبلغان طراحی شده است.

 

حجت الاسلام صادقی بیان داشت: نرم افزارهای قرآنی، فایل های صوتی، عکس و ادعیه برای عموم مردم است.

 

معاون سایبری مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) اهواز ادامه داشت: افزون بر قابلیت ها جهت عموم مردم، فایل های صوتی برای شب های قدر، استفاده از فایل های نمایشی، شبهات و عقاید، احکام، فایل های گرافیکی، نمایشگاه، پوستر با موضوع های عفاف و حجاب از دیگر قابلیت های نرم افزار برای مبلغان است.

 

وی با اشاره به این که مدرسه علمیه ولی عصر(عج) توانایی پوشش دهی به درخواست و نیازها را دارد، ادامه داد: علاقه مندان برای خرید می توانند به مدرسه علمیه و یا به سایتwww.masjed724.ir مراجعه کنند.

 

حجت الاسلام صادقی گفت: این نرم افزار از سوی جمعی از طلاب مدرسه علمیه ولی عصر(ع) به نام گروه هنری ثامن الائمه(ع) زیر نظر مسجد امام صادق(ع) کوی انقلاب طراحی و روانه بازار شده است./9453/ت303/ح

ارسال نظرات