۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۴
کد خبر: ۲۶۷۹۷۰

تقدیر آیت الله گرامی از اجرای طرح سلامت

خبرگزاری رسا ـ استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم از اجرای طرح سلامت از سوی وزارت بهداشت تشکر کرد و گفت: اجرای این طرح ابتکاری از سوی وزارت بهداشت بود که آثار تکیه‌بر توان داخلی را به ما نشان داد.
 آيت الله گرامي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت‌الله محمدعلی گرامی، عصر امروز در دیدار با رییس دانشگاه علوم پزشکی قم از عملکرد وزارت بهداشت در اجرای صحیح طرح تحول نظام سلامت تشکر کرد و گفت: طرح تحول نظام سلامت ابتکاری از سوی وزارت بهداشت بود که آثار تکیه‌بر توان داخلی را به ما نشان داد.
 
استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم با اشاره به موضوع یارانه‌ها از روش پرداخت آن انتقاد کرد و خواستار تدبیر مناسبت دولت در این زمینه شد.
 
وی عنوان کرد: اجرای طرح سلامت یکی از بهترین طرح‌هایی است که توسط وزارت بهداشت اجراشده که شایسته تقدیر است.
 
وی با اشاره به این‌که دولت باید برای رفع مشکلات و هزینه‌های درمان به تلاش خود ادامه دهد، گفت: اولین دروازه حفظ سلامت، حفظ سلامت دهان و دندان است که باید به این موضوع در این طرح توجه جدی شود.
 
 وی ادامه داد: هزینه بالای سلامت در بخش دهان و دندان با اجرای دقیق‌تر طرح تحول نظام سلامت باید رفع شود تا مردم درزمینهٔ درمان دندان‌های خویش با هزینه کمتری روبرو شوند.
 
آیت‌الله گرامی با تأکید بر لزوم رفع مشکلات جامعه در بخش سلامت، گفت: در استان قم افراد نیازمند و فقیر زیادی وجود دارند که باید درزمینهٔ بهداشت به آن‌ها توجه شود.
 
استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم با اشاره به این‌که آشنایی پزشکان جامعه با دستورات دین مبین اسلام درزمینهٔ سلامت یک امر حیاتی است، اظهار کرد: باید با اجرای جلسات آموزشی برای پزشکان درزمینهٔ اخلاق، نهج‌البلاغه و قرآن کریم زمینه‌های تسریع رفع این موانع موجود را حل کرد که این اقدام می‌تواند بسیار مفید و سودمند باشد.
 
آیت‌الله گرامی با بیان این‌که وزارت بهداشت باید عملکرد خویش را به مردم به‌طور کامل عرضه کند، گفت: باید جامعه از خدمات این وزارت خانه آگاه باشد.
 
وی ادامه داد: باید بیمارستانی نظیر بیمارستان امام رضا (ع) قم که مختص بیمه‌های تأمین اجتماعی است به مردم معرفی شوند تا در زمینهٔ درمان با مشکلات کمتری مواجه شوند./921/پ202/ج
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۵
یکبار برای استخاره حضوری به نزد ایشان رفتم انسان خیلی خوب و صمیمی هستند
0
0