۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۱
کد خبر: ۲۶۸۵۰۸
امام جمعه محمودآباد:

ایستادگی در برابر زیاده خواهی غرب مهم ترین خواسته شهدا است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه محمودآباد، عزت و اقتدار امروز نظام اسلامی را مرهون خون های پاک شهدا دانست و گفت: ایستادگی و مقاومت در برابر زیاده خواهی آمریکا پیام امروز شهدا است.
امام جمعه محمودآباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در محمودآباد، حجت الاسلام سید داود موسوی، امام جمعه محمودآباد امروز در جمع مسؤولان این شهرستانبا بیان این شهدا زمینه ساز عزت و عظمت نظام اسلامی هستند، گفت: مظلومیت فرزندان این ملت در دفاع مقدس روز به روز نمایان تر و مشخص تر می شود.

 

استاد حوزه علمیه مازندران افزود: با آمدن شهدای غواص گویا خداوند متعال این امانت های ملت را برای هر مقطعی ذخیره کرده و زمانی که گرد و غبار فتنه و سستی از سوی بدخواهان و نااهلان بر بدنه جامعه گسترانیده شد زمینه ای برای پاکسازی جامعه و برگرداندن روحیه امید به بدنه اقشار مختلف کشور فراهم می شود.

 

وی تصریح کرد: آنچه در روز سه شنبه در تهران خودنمایی کرده از الطاف خفیه اللهی و از نفحات خوش یاد و نام شهدا در این کشور است که مردم ما حضوری ارزشمند و گرانقدر از خود نشان دادند.


امام جمعه محمودآباد افزود: کشور ما مردمی دارد که هر وقت خطری و انحرافی آن را تهدید کند با توسل به اولیای الهی و برگزیدگان شهید ملت وارد میدان شده و خط بطلان به بعضی از توهمات سست همتی و  پالس  دادن ها به دشمنان بیرونی می کشند.


حجت الاسلام موسوی با بیان این که فرهنگ ایثار و مقاومت همچنان مورد نیاز امروز و آینده کشور است، گفت: نسل جدید ما نیازمند فرهنگ تبیین ایثار و مقاومت است تا  ادامه دهنده راه شهدا و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس باشد.

 

این استاد حوزه و دانشگاه، شهدا را الگویی برجسته برای جامعه دانست و خاطرنشان کرد: شهدا با نثار جان و مال خود الگویی برجسته در راه مجاهدت در راه خدا هستند.

 

استاد حوزه علمیه مازندران در ادامه خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی در درون خود الگوها و نمونه هایی در هر قشر و صنف به جهان بشریت معرفی کرده که این مختص انقلاب انبیاء و بعضاً در عمر جهان کم نظیر بوده است.


امام جمعه محمودآباد
 با اشاره به این که امروز هر چه داریم به برکت خون های پاک شهدا و ایثار گری های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس است، تصریح کرد: رسالت امروز همگان ادامه دادن مسیری است که شهدا ترسیم کرده اند.

 

حجت الاسلام موسوی خاطرنشان کرد: رزمندگان ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس جلوه ای از ایستادگی، ایثار، از خودگذشتگی و مقاومت را در برابر دشمنان انقلاب به نمایش گذاشتند.

 

وی با تأکید بر این که گسترش و تقویت فرهنگ ایثار و شهادت نیاز امروز جامعه ما است، خاطرنشان کرد: در شرایطی که استکبار جهانی به دنبال خدشه دار کردن مبانی دینی ما و تهی کردن افکار جوانان کشورمان از ارزش های دینی و انقلابی است، باید از هر فرصتی در جهت گسترش فرهنگ ارزشمند ایثار و شهادت بهره گیریم./1314/پ202/ب1

ارسال نظرات