۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۸
کد خبر: ۲۶۹۲۷۴
نماینده ولی فقیه در استان فارس:

ظهور امام زمان در گرو اصلاح رفتار و اعمال بندگان است/ بری ظهور حضرت ولی عصر صدقه بدهیم

خبر گزاری رسا ـ آیت الله ایمانی گفت: هرگاه مردم خود را اصلاح کنند و آمادگی آمدن امام زمان(عج) را داشته باشند، همان زمان، زمان ظهور است که امام زمان (عج) هم خود به استقبال فرج می آید.
آيت‌الله ايماني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در فارس، آیت الله اسد الله ایمانی در جلسه ای که بعد از ظهر امروز در حرم مطهر احمد بن موسی با حضور علما و رو حانیان و مردم شیراز برگزار شد گفت: زمانی که خداوند متعال امام زمان(عج) را برای برقراری عدالت آفریده است و خود خداوند هم از امام زمان(عج) محافظت می کند از این رو دعای ما چه تأثیری برای امام زمان(عج) دارد.


آیت الله ایمانی خاطر نشان کرد: از این رو ظهور امام زمان(عج) امر قطعی است و دعاهای ما دلیل بر این است که ما انسان ها آمادگی آمدنش را داشته باشیم و این که بدانیم به وجود امام زمان(عج) نیاز داریم، از این رو است که ما باید برای فرج دعا می‌کنیم.


وی ابراز داشت: خداوند به امام زمان (عج) را وعده داده است که با آمدن او دنیا را پر از عدل و داد می کند، پس چرا امامان ما انتظار فرج امام زمان (عج) را از قبل تولد او می کشیدند.


نماینده ولی فقیه در استان فارس اظهار داشت: همه امامان ما دوست دار امام زمان(عج) هستند و در احادیثی که از ائمه وارد شدهع بیانگر این است که همه امامان ما دوست دار این بودند که زمان ظهور امام زمان(عج) در رکاب آن حضرت باشند.


وی تصریح کرد: زمان ظهور امام زمان(عج) را کسی نمی داند چه زمانی است و حتی خود اما م زمان(عج) هم نمی داند زمان ظهورش چه زمانی است، شاید ظهور دیر یا زود باشد ولی آمدن امام زمان(عج) امر قطعی است و دیر شدن امر ظهور هم به خاطر اعمال ما انسان ها است.


آیت الله ایمانی ادامه داد: از این رو ما باید با اعمال خود ظهور امام زمان(عج) را نزدیک کنیم و هر چه عمل ما انسان ها ناشایست باشد، ظهور امام زمان
(عج) هم به تاخیر می افتد.


وی بیان داشت: همان‌گونه که صدقه دادن، صله رحم، کار نیک عمر ما انسان ها را زیاد می کند، همان طور هم دعا برای فرج و دادن صدقه برای امام زمان (عج) ظهور را نزدیک می کند.


امام جمعه شیراز اظهار داشت: در دنیا همه چیز با علت جلو می رود و به تاخیر افتادن ظهور امام زمان‌ (عج) هم دارای عللی است و علت های به تاخیر افتادن ظهور همان زیاد شدن ظلم در روی زمین و کم شدن صالحان است.


وی در پایان اذعان داشت: همان گونه که ما انسان ها برای رفع گرفتاری های خود صدقه می دهیم تا کارهای خود را درست کنیم باید برای زودتر شدن ظهور امام زمان (عج) هم صدقه دهیم تا با انجام این اعمال، خداوند ظهور امام زمان را نزدیک گرداند./839/پ203/ح

ارسال نظرات