۰۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۵
کد خبر: ۲۶۹۵۵۱
نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا:

مسؤولیت امانتی در نزد مسؤولان است

خبرگزاری رسا ـ حجت‌الاسلام کاملی فر با بیان این‌که مسؤولیت امانتی بیش نزد مسؤولان نیست، گفت: امروز مسؤولیت‌ها مرهون مجاهدت شهدا است که در راه اسلام ارزش های دین مبین اسلام جان خود را نثار کردند تا پرچم ولایت هم چنان برافراشته باشد.
حجت الاسلام کاملي فر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام حسن کاملی فر، نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا امروز در مراسم تودیع و معارفه نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا، با اشاره به حدیثی از مولای متقیان حضرت علی(ع)، اظهار داشت: مسؤولیت امانتی بیش نزد مسؤولان نیست.


وی با بیان این‌که امروز مسؤولیت‌ها مرهون مجاهدت شهدا است ادامه داد:
یاد و خاطره رزمندگان و شهیدان لشکر عاشورا را گرامی می داریم که در راه اسلام ارزش های دین مبین اسلام جان خود را نثار کردند تا پرچم ولایت هم چنان برافراشته باشد.


حجت الاسلام کاملی فر تصریح کرد: یاد و خاطره 141 طلبه و روحانی شهید که کمتر از این عزیزان یاد می شود را گرامی می داریم که در مسیر انقلاب ثابت قدم بودند، همسنگران و رزمندگان شهید روحانی و طلبه ای که تصمیم و عزم بر اعزام به جبهه گرفتند و تا لحظه آخر در این مسیر ثابت قدم ماندند.


وی با اشاره به خاطره ای از دوران دفاع مقدس و حضور پرشور طلاب و روحانیان در جبهه های نبرد، افزود: طی نامه ای نماینده ولی فقیه در استان، آیت الله ملکوتی عده ای از روحانیان و طلبه به استان بازگشتند و عده ای در این مسیر شهید شدند.


وی خاطرنشان کرد: از خداوند می‌خواهیم در راهی که شهدا با خون خودشان ترسیم کردند ثابت قدم باشیم و در این مسیر از عنایات و توجهات شهیدان بهره‌مند شویم.


نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا با نام بردن برخی شهدای طلبه چون شهیدان بیرامی، خیراللهی، کرمی، آراسته و بوکانی گفت: یاد و خاطره شهدای لشکر عاشورا به ویژه شهدای طلبه و روحانی را گرامی می داریم.

 

همچنین حجت الاسلام ابوالفضل عباسی ولایی، نماینده سابق ولی فقیه در سپاه عاشورا، در سخنانی ضمن آرزوی توفیق برای حجت الاسلام کاملی فر، نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا با بیان این‌که حوزه نماینده سپاه عاشورا در عرصه بسیج و سپاه از جایگاه ارزنده‌ای برخوردار است، گفت: این جایگاه و رتبه به کمک و حمایت همکاران سپاه بوده است، از این رو این جایگاه را در شرایط مطلوبی تحویل می‌دهم.


نماینده سابق ولی فقیه در سپاه عاشورا با اشاره به این‌که همدلی و صفا در مجموعه سپاه باید پرچم‌داری شود، خاطرنشان کرد: در زمان حضور در جایگاه نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا هیچ گاه از وظیفه خود کوتاهی نکرده و در عین حال تکیه گاه فرماندهی بوده ایم./854/پ202/ح

ارسال نظرات