۰۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۲
کد خبر: ۲۶۹۵۶۸
آیت‌الله حسینی ‌بوشهری:

دنیاگرایی آفت عبودیت است

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور دنیا گرایی را آفتی جدی در مسیر بندگی انسان دانست و تاکید کرد: کسانی که در این دنیا از لحاظ عمل توشه مناسبی تهیه کرده اند، در آخرت رستگار می شوند.
آيت الله حسيني بوشهري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت‌الله سید هاشم حسینی ‌بوشهری ظهر امروز در نمازخانه مرکز خدمات حوزه های علمیه، ماه مبارک رمضان را ماه بهار قرآن، ماه آمرزش گناهان و فرصتی ناب برای عبودیت دانست.
 
آیت‌الله حسینی ‌بوشهری در ادامه سخنان خود با بیان روایاتی به بیان نکات اخلاقی پرداخت و دنیا طلبی و مادی گرایی را آفتی جدی در مسیر بندگی انسان خواند.
 
وی با بیان این که سرمایه ما در آخرت اعمال ما است، گفت: حضرت امام هادی(ع) در روایتی تاکید می فرمایند« الناس فی الدنیا باموالهم و فی الاخره باعمالهم»
 
آیت‌الله حسینی‌ بوشهری تصریح کرد: کسانی که در این دنیا از لحاظ عمل توشه مناسبی تهیه کرده اند، در آخرت رستگار می شوند.
 
این استاد حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: در این دنیای مادی پولدارها و افرادی که میلیونر و میلیاردر هستند توی بورس هستند؛ در حالی که ملاک برتری عمل صالح و تقوا است نه سرمایه و پول.
 
آیت‌الله حسینی‌ بوشهری افزود: فردی خدمت مولا علی(ع) رسید و از آن حضرت تقاضای موعظه و نصحیت کرد؛ حضرت خطاب به او تاکید کردند از کسانی مباش که به آخرت امیدواری اما دستت از عمل خالی است.
 
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بیان داشت: امیدواریم خدای متعال اکمل الایمان را نصیب ما کند و بتوانیم به مرحله یقین، احسن نیات و اعمال برسیم. /924/پ202/ج
ارسال نظرات