۰۷ تير ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۸
کد خبر: ۲۷۰۶۳۸
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران:

شهید بهشتی همواره بر حاکمیت ارزش های اسلامی اصرار ورزید

خبرگزاری رسا ـ معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران، شهید بهشتی را محور مبارزه با لیبرالیسم و گروهک های نفاق معرفی کرد و گفت: ایشان در این مسیر با تلاش های علمی خود چهره واقعی این گروه های نفاق را برای ملت ایران معرفی کرد.
معاون تبليغ حوزه علميه مازندران

حجت الاسلام  لطیف صادقی، معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری با اشار به سالروز شهادت آیت الله شهید بهشتی و 72 تن از یاران انقلاب، به تلاش این روحانی شهید در مبارزه با اندیشه های التقاطی و گروهک های نفاق اشاره کرد و با بیان این‌که شهید بهشتی به تنهایی در مقابل لیبرال ها ایستاد و نقاب از چهره کریه لیبرالیسم کنار زد، بیان داشت: ایشان تلاش گسترده‌ای در مبارزه با اندیشه های لیبرالیستی انجام داد.

 

وی با بیان این‌که شهید بهشتی، سعادت و رستگاری ملت اسلام را تنها در گرو اطاعت از ولایت فقیه می دانست، گفت: این روحانی انقلابی و بصیر هر اندیشه باطل و انحرافی دیگری را که می خواست ولایت فقیه را از ارزش انداخته و روحانیت اسلام را منزوی سازد، طرد می کرد.

 

حجت الاسلام صادقی شهید بهشتی را محور مبارزه با لیبرالیسم و گروهک‌های نفاق معرفی کرد و گفت: ایشان در این مسیر با تلاش های علمی خود چهره واقعی این گروه های نفاق را برای ملت ایران معرفی کرد.

 

وی با بیان این‌که همه تلاش ها و از خودگذشتگی های شهید بهشتی در مسیر اعتلای اسلام راستین و انقلاب بود، ادامه داد: این روحانی انقلابی بدون توجه به تهمت و افتراها تا پای جان بر حاکمیت ارزش های اسلامی اصرار ورزید و در نهایت به شهادت رسید.

 

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این‌که شهید بهشتی تا آخرین لحظات عمر با برکت خود بر سر حاکمیت اسلام فریاد زد، بیان داشت: این شخصیت ارزشمند انقلاب با قاطعیت هر اندیشه ای که با موازین مکتب اسلام انطباق نداشت را رد می کرد.

 

وی با تأکید بر این‌که شهید بهشتی تکیه اش نه بر شرق بود و نه بر غرب بود، تصریح کرد: وی اسلام ناب محمدی را تنها راه نجات ملت های می دانست و با هر کس که جز این فکر می کرد به مبارزه بر می خاست.

 

حجت‌الاسلام صادقی در ادامه به برخی ویژگی های شخصیتی آیت الله شهید بهشتی اشاره کرد و گفت: باید افکار، اندیشه‌ها، خدمات و ابعاد شخصیتی شهید بهشتی و دیگر شهیدان شاخص این فاجعه به جامعه به ویژه نسل جوان کشور شناسانده شود.

 

وی بیان داشت: در دوران حیات پر بار شهید بهشتی هجمه‌های مختلفی از سوی لیبرال‌ها، بنی‌صدر و منافقان به این شهید بزرگوار نسبت داده شد، اما ایشان هرگز نسبت به این هجمه‌ها اعتراض نکرد و در نهایت امام خمینی(ره) نیز لقب مظلوم را به این شهید بزرگوار نسبت دادند.

ارسال نظرات