۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۰۲:۰۴
کد خبر: ۲۷۱۲۰۰
نماینده مردم آمل در مجلس:

همدلی و همزبانی دولت و ملت موجب رشد و بالندگی کشور می شود

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم آمل در مجلس به وظیفه دولت در فراهم کردن رفاه عمومی مردم اشاره کرد و گفت: همدلی و همزبانی دولت و ملت به حتم موجب رشد و بالندگی کشور و خنثی شدن توطئه های دشمنان می شود.
يوسفيان ملا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، عزت الله یوسفیان ملا، نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی، شب گذشته در مراسم جشن گلریزان مجمع خیرین شهرستان آمل افزود: خیرین با شور و شوق خود محبت و مهربانی را درجامعه ترویج می دهند.


وی با بیان این که کارهای خیریه برکات و ثمرات گرانقدری دارد، بیان داشت: انسان باید تلاش کند تا در این امور مشارکت داشته و یاریگر همنوعان خود باشد.


نماینده مردم آمل در مجلس با تاکید بر این که خیرین با صداقت و صمیمیت در عرصه حاضر بوده و به فکر خدمت رسانی هستند، افزود: خیلی ها ممکن است وجوهاتی داده و آن را به رخ دیگران بکشند، اما اعضای مجمع خیرین شهرستان همواره به دنبال خدمت گذاری هستند.


یوسفیان ملا خاطرنشان کرد: دولت و ملت باید به وظایف خود عمل کرده و تکالیف همدیگر را عملی کنند که مردم مالیات می دهند و دولت هم باید وظایف خودش را انجام داده و گرفتن خودیاری از مردم معنا و مفهومی ندارد.


وی با بیان این که در بضی از نقاط هم چون کارهای خیریه باید عاطفه و محبت به همنوعان وجود داشته باشد، گفت: خیرین باید در کمک به نیازمندان کوشا بوده و در راستای رفع مسائل و مشکلات آنان قدم بردارند.


نماینده مردم آمل در مجلس ادامه داد: وظیفه دولت خدمت رسانی در عرصه هایی چون راه سازی، گازرسانی، آب رسانی، اجرای پروژه ها و دیگر فعالیت ها است ولی در بخش خیریه باید از ظرفیت های خیرین بهره گیری شود.


یوسفیان ملا با بیان این که باید از ظرفیت های خیرین به بهترین نحو ممکن و آن گونه که شایسته است استفاده شود، گفت: انجام برخی از اقدامات نیازمند خویاری، عطوفت و مهربانی خیرین است که باید در این مسیر نیکو و شایسته قدم بردارند.


مسعود نیکپور، مدیرعامل مجمع خیرین شهرستان آمل نیز در این مراسم با بیان این که در نهمین سال تاسیس مجمع خیرین آمل قرار داریم که این مجمع تشکلی اجتماعی و فرهنگی است، گفت: مجمع خیرین آمل به امور خیریه می پردازد و از وابستگی حزبی و سیاسی به دوره بوده و با رویکرد کار خیر ایجاد شده است.


وی با اشاره به این که این مجمع با هدایت هیات مدیره و کمیته های ذیربط فعالیت های خود را آغاز کرده است، بیان داشت: متأسفانه عده ای بیان می کنند مجمع وارد عرصه دولتی شده و این نیست که اگر بشود افتخار است.


نیکپور با بیان این که این مجمع آمده است جاهایی که دولت در سال های اخیر با مشکلات عدیده روبرو بوده را کمک هوشمندانه کند، افزود: راه اندازی مرکز شیمی درمانی نمونه ای از این فعالیت ها است که 40 درصد سهم مجمع و 60 درصد سهم دانشگاه علوم پزشکی مازندران بوده که باید انصاف را رعایت کنیم.


مدیرعامل مجمع خیرین شهرستان آمل خاطرنشان کرد: اگر یک انسان را نجات دهیم جهان را نجات می دهیم که در فعالیت های خود تلاش داریم تا از مشورت و یاری خیرین بهره گیری کنیم./1314/پ202/ب1

ارسال نظرات