۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۶
کد خبر: ۲۷۱۹۷۵
عضو شورای حوزه علمیه مازندران:

شب های قدر فرصتی برای حرکت در مسیر سعادت و تعالی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه آمل با اشاره به این که شب های ارزشمند قدر را در پیش داریم که از جایگاه والایی برخوردار است، گفت: شب های قدر فرصتی برای حرکت در مسیر سعادت و تعالی است که انسان باید توجه خاصی در این شب ها داشته باشد.
امام جمعه آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام محمدعلی رحمانی آملی، عضو شورای حوزه علمیه مازندران، امروز در جمع نمازگزاران و روزه داران شهر آمل با بیان این که ماه مبارک رمضان فرصتی ارزشمند برای انسان است، گفت: باید در لحظه های نورانی این ماه مبارک از حضرت حق بخواهیم تا ما را در مسیر سعادت و تعالی قرار دهد.


وی با اشاره به این که این ماه فرصتی شایسته برای انس با خداوند منان و اوج و ترقی انسان است، بیان داشت: انسان باید تلاش کند تا با اعمال و رفتار خود زمینه تقرب الی الله را فراهم کند.


امام جمعه آمل با بیان این که انسان همواره باید مراقب اعمال و رفتار خود باشد که دست به چه اقدامی می زند، تصریح کرد: باید در این ایام نورانی از حضرت حق بخواهیم تا گناهان ما را بخشیده و مورد مغفرت قرار گیریم.


حجت الاسلام رحمانی آملی با تاکید بر این که ماه رمضان ماه رحمت، مغرفت و بخشش است، خاطرنشان کرد: اعمال و عبادات ما در این ماه نورانی از ثواب بسیاری برخوردار بوده که باید تلاش های شایسته ای در این راستا داشته باشیم.


عضو شورای حوزه علمیه مازندران ادامه داد: فرصت های گرانقدری همچون ماه مبارک رمضان در اختیار ما قرار دارد که باید نهایت بهره برداری را داشته و بتوانیم ره توشه ای ارزنده برای خود فراهم کنیم.


وی با اشاره به این که شب های ارزشمند قدر را در پیش داریم که از جایگاه والایی برخوردار است، گفت: شب های قدر فرصتی برای حرکت در مسیر سعادت و تعالی است که انسان باید توجه خاصی در این شب ها داشته باشد.


امام جمعه آمل با بیان این که شب های قدر از مقام ارزشمند و والایی برخوردار است، بیان داشت: فضیلت های بسیاری در این شب های نورانی قرار دارد که بهره گیری شایسته از آن می تواند برکات و ثمرات بسیاری برای انسان داشته باشد.


حجت الاسلام رحمانی آملی با تاکید بر این که انسان می تواند در این شب های نورانی حرکتی ارزشمند برای تقرب الی الله بردارد، افزود: انسان می تواند در این شب های گرانقدر با اعمال و عبادات خالصانه زمینه عفو ، بخشش و سعادت خود را فراهم کند./1314/پ202/ب1

ارسال نظرات