۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۴
کد خبر: ۲۷۲۹۵۳
آیت الله حسینی بوشهری؛

شرکت در راهپیمایی روز قدس یک وظیفه و تکلیف دینی و الهی است

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه‏های علمیه سراسر کشور با اشاره به اسراییل و جنایات این رژیم خبیث گفت: : تا زمانی که چنین غده سرطانی در خاورمیانه وجود دارد و مشغول طراحی علیه اسلام و مسلمین است منطقه روح آرامش را نخواهد دید؛ بنابراین شرکت در راهپیمایی روز قدس یک وظیفه و تکلیف دینی و الهی است.
آيت الله حسيني بوشهري

آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری، مدیر حوزه‏های علمیه سراسر کشور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به روز قدس که میراث ماندگار امام خمینی(ره) است اشاره کرد و گفت: قرآن تعبیری دارد که «ولا یزالون یقاتلونکم حتی یردوکم عن دینکم ان استطاعوا» که ما پیوسته دشمن داریم و حتی دشمنان ما پای میز مذاکره با ما نشسته و دست از تهدیدات خود برنمی‌دارند.

 

آیت الله حسینی بوشهری با اشاره به این‌که اسراییل یک غده سرطانی است گفت: رژیم صهیونیستی امروزه نقش منفی خودش را به عنوان یک غده سرطانی در سراسر دنیا ایفا می‌کند.

 

وی یادآور شد: امروزه جریاناتی که در سوریه ، یمن و عراق وجود دارد و تهدیداتی که توسط تروریست‌ها انجام می گیرد و این چند کشور اسلامی که مورد آماج حملات تروریست ها قرار گرفته وقتی خط این جریانات را پیگیری می‌کنیم به اسراییل و آمریکایی جنایت‌کار ختم می‌شود.

 

مدیر حوزه‏های علمیه سراسر کشور به شرایط منطقه اشاره کرد و گفت: شرایط منطقه‌ای امروزه ایجاب می‌کند که ملت رشید و مسلمان ایران و ملت‌های آزادی خواه در روز جهانی قدس که جمعه آخر ماه مبارک رمضان است به صحنه بیایند و اعلام انزجار و نفرت کنند و این را به جهانیان اعلام کنند.

 

وی تصریح کرد: تا زمانی که چنین غده سرطانی در خاورمیانه وجود دارد و مشغول طراحی علیه اسلام و مسلمین است منطقه روح آرامش را نخواهد دید؛ بنابراین شرکت در راهپیمایی روز قدس یک وظیفه و تکلیف دینی و الهی است.

 

آیت الله حسینی بوشهری، با اشاره به پیامی که راهپیمایی روز قدس به مردم مظلوم فلسطین مخابره می‌کنند عنوان داشت: پیامی که این راهپیمایی به دوستان فلسطینی مخابره می‌کند این است که مردم مظلوم فلسطین که هنوز خانه‌های آنان ویران است و در بازسازی آنان اقدامی نشده، بدانند که ملت ایران از آغاز انقلاب تا کنون پشتیبان آنان بوده و خواهد بود.

 

مدیر حوزه‏های علمیه سراسر کشور درادامه افزود: پیامی که در این روز با شکوه به دشمنان مخابره می‌شود این است که ملت ایران از پای نخواهد نشست و در مقابل دشمنان بنا به توصیه امیرمؤمنان علی(ع) فرمودند: کُونَا لِلظَّالِمِ خَصْماً وَ لِلْمَظْلُومِ عَوْناً در مقابل ظالمان می‌ایستد و همواره یار و یاور مظلومان است./978/ت302/ش

ارسال نظرات