۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۲
کد خبر: ۲۷۳۴۵۶
نماینده مجلس شورای اسلامی:

ملت های آزادی خواه جهان هرگز تن به ذلت نمی دهند

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی، مقاومت و ایستادگی کشورهای اسلامی در برابر مستکبران و ظالمان را عامل پیروزی آنان دانست و گفت: ملت های آزادی خواه جهان هرگز تن به ذلت نمی دهند.
مصطفي افضلي فرد، نماينده مردم اردبيل در مجلس شوراي اسلامي

مصطفی افضلی فرد، نماینده مردم شهرستان های اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل با تاکید بر اهمیت روز جهانی قدس در جهان اسلام، خاطرنشان کرد: ماه مبارک رمضان که یک فرصت بزرگ برای بندگی، عبادت، مقاومت و ایستادگی است می تواند یک فرصت مناسب برای سرنگونی رژیم کودک کش و جنایت کار صهیونیستی نیز باشد.

 

وی افزود: مسلمانان و مردم مظلوم فلسطین سال ها است که در اسارت و رنج به سر می برند وذره ای از مقاومت و ایستادگی در برابر جنایات رژیم اشغالگر قدس عقب نشینی نکرده اند در حالی که این رژیم غاصب با همراهی برخی از کشورهای مرتجع منطقه و پشتیبانی از گروه های تکفیری و افراطی از جمله داعش بزرگترین جنایات را بر علیه مسلمانان انجام داده اند.

 

افضلی فرد با اشاره به اینکه فلسطین سرزمین همه مسلمانان جهان است، تصریح کرد: شش دهه است که ملت مظلوم فلسطین در اسارت صهیونیسم ها این زاده نامشروع استکبار و استعمار از حقوق اولیه خود محروم شده و مدعیان حقوق بشر و دموکراسی در جهان در برابر این همه جنایت یا سکوت کرده اند و یا سعی در وارونه نشان دادن حقایق هستند.

 

نماینده مردم شهرستان های اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: شرایط خطیر فعلی منطقه که توطئه های خارجی و نابخردی های برخی بازیگران در منطقه رابه دریایی از آتش خشم، خشونت، تروریسم و افراطی گری تبدیل کرده است اموال و نفوس ملت های مسلمانان عراق، یمن، سوریه و فلسطین را نشانه گرفته و هر روز شاهد جنایات وحشتناک در این مناطق هستیم.

 

افضلی فرد افزود: امروز باید با اتحاد خود پیامی واضح به مستکبران و غاصبان سرزمین های اشغالی بدهیم که ملت فلسطین فلسطین و سایر ملت های آزادیخواه جهان هرگز تن به ذلت نمی دهند و این ظلم تاریخی وجنایات علیه بشریت هرگز از یاد مردم حق جو وخداجو نخواهد رفت.

 

وی در ادامه با اشاره به مذاکرات هسته ای ایران و گروه 1+5، گفت: مذاکرات هسته ای چه به نتیجه برسد و یا نرسد برای مردمی که پایبند به عهدشان هستند ،هیچ فرقی نخواهد داشت، چرا که مردم پذیرفته اند که همواره باید مدافع ملت های مظلوم بوده و در برابر اعتقادات و ارزش های خود ذره ای عقب ننشسته و در برابر زورگویان و مستکبران ایستادگی کنند.

 

افضلی فرد با تاکید بر این که حضور یکپارچه مردم سراسر دنیا و به ویژه ملت ایران اسلامی در روز جهانی قدس قطعأ تن ظالمان راخواهد لرزاند، تاکید کرد: حرکت مردم به طرفداری از مستضعفان قطعأ تعیین کننده و تأثیرگذار است و راهپیمایی روز قدس پیکر اسرائیل غاصب  راخواهد لرزاند.

 

وی با اشاره به ابتکار بزرگ حضرت امام راحل (ره) در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز جهانی قدس، تصریح کرد: همانگونه که خداوند متعال در قرآن کریم بنیان اسرائیل را به خانه سست و بی اساس عنکبوت شبیه می داند قطعا حضور و تجمع پرشکوه ملت های مسلمان بر علیه این رژیم غاصب بنیان های آن را برخواهد انداخت./937/پ202/ب4

ارسال نظرات