۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۱
کد خبر: ۲۷۳۹۶۹
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

نظام اسلامی الگوی خدمت صادقانه به مردم است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، تفرقه و اختلاف را خواست اصلی دشمنان انقلاب و نظام دانست و خاطرنشان کرد: اتحاد و همبستگی موجب خنثی شدن توطئه های دشمنان خواهد شد.
آيت الله نورمفيدي، نماينده ولي فقيه گلستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، آیت الله سید کاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در گلستان امروز در دیدار مدیران تأمین اجتماعی استان نسبت به برخورد شایسته با مردم تاکید و گفت: رفتار انسان دوستانه با مراجعان، رضایت آنها را به همراه دارد و رضایت مردم هم موجب خشنودی پروردگار می شود.

 

وی افزود: حکومت حضرت علی(ع) یک الگوی کامل و همه جانبه برای دولتمردان است و مدیران ما برای خدمت به مردم و توجه به محرومان باید به حکومت علوی اقتداء کنند.

 

نماینده مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: حب علی(ع) منشأ سعادت و نجات ما است و فرصت خدمت به مسلمانان و مؤمنان فرصت بسیار ارزشمند و مغتنمی است که در اختیار مدیران و مسؤولان قرار گرفته است.

 

آیت الله نورمفیدی مردم را صاحبان اصلی انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: مسؤولان باید از فرصتی که برای خدمت‌گذاری در اختیار آنها قرار داده شده است در رفع کمبودها در کشور تلاش کنند.

 

وی خدمت‌گذاری بی منت را وظیفه اصلی مدیران در جامعه اسلامی دانست و بیان داشت: حرکت در مسیر الهی، ولایت فقیه، حفظ ارزش های حاکم بر نظام و خدمت به مردم باید رویکرد اصلی نمایندگان مجلس باشد.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، تفرقه و اختلاف را خواسته اصلی دشمنان انقلاب و نظام دانست و خاطرنشان کرد: اتحاد و همبستگی موجب خنثی شدن توطئه های دشمنان خواهد شد.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود به برخی مشکلات جامعه کارگری اشاره کرد و گفت: رسیدگی به این قشر زحمت کش و تلاشگر وظیفه همه مسؤولان است.

 

نماینده ولی فقیه در گلستان ادامه داد: شاد کردن دل این افراد، غیر از ثواب اخروی، موجب آرامش خاطر انسان هم می شود، چه بسا بسیاری از افراد بدون درنظر گرفتن ثواب آخرت، برای آرامش روحی خود، به دیگران خدمت می کنند.

 

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری چنین رویکردی را محصول تقوا دانست و تاکید کرد: سازمان تامین اجتماعی در چارچوب وظایف قانونی خود باید مشکلات جامعه هدف خود را پیگیری و رفع کند.

 

آیت الله نورمفیدی با بیان این که در احادیث آمده است مردم خانواده پروردگار هستند، گفت: محبوب ترین انسان ها کسی است که به خانواده پروردگار خدمت کند.

 

به گفته وی، به طور قطع، ثروت، قدرت و مقام، آرامش نمی آورند، آنچه آرامش روحی و روانی انسان را به همراه دارد، مسائل اخلاقی، معنوی و انسانی است./950/پ202/ب1

ارسال نظرات