۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۳
کد خبر: ۲۷۵۰۱۵
رییس اداره تبلیغات اسلامی نور:

وحدت امت اسلامی خنثی کننده توطئه های دشمنان است

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره تبلیغات اسلامی نور با بیان این که وحدت و همبستگی کشورهای اسلامی خنثی کننده توطئه های دشمنان است، گفت: کشورهای اسلامی باید با اتحاد و همدلی در کنار یکدیگر قرار داشته و فریب نقشه های دشمنان اسلام را نخورند.
رييس اداره تبليغات اسلامي نور

حجت الاسلام علی آزادیان، رییس اداره تبلیغات اسلامی نور، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در نور با اشاره به هفته همبستگی با مردم یمن، گفت: حمله وحشیانه آل سعود به یمن انسجام و وحدت شیعیان را بیشتر می کند.


وی خاطرنشان کرد:  تهاجم ظالمانه ارتش عربستان سعودی شرایط را به زیان آل سعود رقم زده و از هم اکنون آثار شکست آل سعود نمایان شده است.


رییس اداره تبلیغات اسلامی نور افزود: سعودی ها چندین بار به یمن حمله کرده و هر بار دست از پا دراز تر مجبور به قبول شکست در برابر مردم یمن شدند.


حجت الاسلام آزادیان با بیان این که عربستان با بهانه و تحقق اهداف خود دست به این کار شده است، تصریح کرد: بهانه عربستان در خصوص حملات وحشیانه به یمن حمایت از منصورهادی رییس جمهور مستعفی و فراری یمن و حفظ یکپارچگی این کشور بود.


وی با تاکید بر این که این حمله وحشیانه تاریخی ننگین بر پیشانی آل سعود حک شده است، گفت: آنان که ادعای محافظت از مکان امن الهی مکه مکرمه می کنند حال با حملات وحشیانه خود به جهانیان ثابت کردند این مهر ننگین با نام اسلام حکاکی نشده است.


رییس اداره تبلیغات اسلامی نور خاطرنشان کرد: رفتارهای ریاض نشان می‌دهد آل سعود یک هدف داشته و آن نابودی کامل یمن و مردمان آن است که این امر را در نحوه بمباران های جنگنده های سعودی می توان مشاهده کرد.


حجت الاسلام آزادیان ادامه داد: کشتار عمدی مردم از دیگر ابعاد رفتار عربستان بوده که بیمارستان ها و حتی اردوگاه های آوارگان را مورد هدف خود قرار داده است.


وی افزود: تهاجم ناجوانمردانه نیروی هوایی عربستان سعودی به یمن زمانی صورت گرفت که گروه انصارالله خواستار برقراری حکومت مستقل و مشارکت گروه های مختلف مردم در اداره کشور شده بود و انقلاب مردم یمن در آستانه پیروزی کامل قرار داشته است.


رییس اداره تبلیغات اسلامی نور با بیان این که وحدت و همبستگی کشورهای اسلامی خنثی کننده توطئه های دشمنان است، گفت: کشورهای اسلامی باید با اتحاد و همدلی در کنار یکدیگر قرار داشته و فریب نقشه های دشمنان اسلام را نخورند./950/ت302/ب1

ارسال نظرات