۲۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۳
کد خبر: ۲۷۵۱۴۱
استاد حوزه علمیه قزوین:

دو قطبی کردن، وحدت و همدلی جامعه را خدشه‌دار می‌کند

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه قزوین با بیان این‌که رهبر معظم انقلاب امسال را سال وحدت و همدلی ملت و دولت معرفی کردند، گفت: اگر جامعه ما دو قطبی شود حق زیر پا می‌رود، اگر نقد و انتقاد در جامعه وجود داشته داشته باشد مردم می‌توانند در مسیر صحیح حرکت کنند.
حجت الاسلام ميثم درگاهي

حجت الاسلام میثم درگاهی، استاد حوزه علمیه قزوین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، با بیان این‌که اگر توافق خارج از خطوط قرمز ما باشد ذلت و خواری است، گفت: اگر در چارچوب خطوط قرمز نباشد ما تسلیم شده‌ایم و آرمان‌ها و اهداف خود را زیر پا گذاشته‌ایم، توافق هسته‌ای آزمونی برای ملت ایران است و خداوند همیشه بندگان خود را آزمایش می‌کند، خداوند نظام جمهوری اسلامی را آزمایش می کند.

 

وی در ادامه خطوط قرمز ما را بحرین، عراق و یمن دانست و افزود: ما تن به ذلت نمی‌دهیم و اگر در مذاکرات هسته‌ای ثابت قدم باشیم خداوند رحمت خود را شامل ما می‌کند، آمریکایی‌ها هرگز به وعده‌های خود وفادار نبوده‌اند.

 

این کارشناس حوزوی با بیان این‌که رهبر معظم انقلاب امسال را سال وحدت  و همدلی ملت و دولت معرفی کردند، ابراز داشت: اگر جامعه ما دو قطبی شود حق زیر پا می‌رود، اگر نقد و انتقاد در جامعه وجود داشته داشته باشد مردم می‌توانند در مسیر صحیح حرکت کنند.

 

حجت الاسلام درگاهی بیان داشت: دو قطبی دو حزبی است و ما باید در مقابل ظلم بایستیم، اگر حزب های مختلفی وجود داشته باشد طرفداران هرحزب به مقابله با طرفداران حزب دیگر می‌پردازد و این سبب اختلاف می‌شود و هدف دشمن همین است.

 

این استاد دانشگاه قزوین با بیان این‌که تیم مذاکره کننده نمایندگان جمهوری اسلامی ایران هستند، اظهار کرد: برای رسیدن به منافع و عزت ایران تمامی تلاش خود را کرده‌اند و در این سال‌ها رهبر انقلاب، مدیران و مردم حامی و پشتیبان تیم مذاکره کننده بوده‌اند.

 

وی در ادامه افزود: تیم مذاکره کننده به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب توجه کرده‌اند و خطوط قرمز را برای غربی‌ها تبیین کرده‌اند، این حمایت‌ها از تیم مذاکره کننده سبب شد به نتایج خوبی دست پیدا کنیم.

 

استاد حوزه علمیه قزوین در پایان با بیان این‌که آمریکایی‌ها عهد شکن هستند، گفت: هیچ وقت به وعده‌های خود عمل نکرده‌اند و ما حتی پس از توافقات هسته‌ای به آنها اعتماد نخواهیم کرد، چون هرگز به وعده‌های خود پایبند نبوده‌اند و از هر فرصتی برای ضربه زدن و نابودی کشورهای مسلمان استفاده کرده‌اند./838/ت302/ح

ارسال نظرات