۲۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۵
کد خبر: ۲۷۵۱۷۲
امام جمعه بن:

توافق هسته ای مدیون درایت ‌ها و بصیرت رهبر معظم انقلاب است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بن، توافق هسته ای را مدیون درایت ‌ها و بصیرت رهبر معظم انقلاب دانست و گفت: بحث مذاکرات هسته‌ای از دهه گذشته بوده که در این مدت با درایت‌های ایشان و ایستادگی ملت توانستیم از حقوق هسته‌ای خود دفاع کنیم.
حجت الاسلام غضنفري ، امام جمعه بن

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت ‌الاسلام‌ سید محمدتقی غضنفری، امام ‌جمعه شهرستان بن ظهر امروز در نشست شورای اداری این شهرستان، با اشاره به روزهای پایانی ماه مبارک رمضان، بر استفاده هر چه بیشتر از فرصت های باقی مانده این ماه تأکید کرد و گفت: خوشا به حال آن افرادی که از این ماه نهایت استفاده را بردند و توانستند از فرصت های پیش رویشان نهایت بهره را ببرند.

 

وی همچنین به عید فطر اشاره کرد و با بیان این که این عید یکی از مهم ترین اعیاد اسلامی است، گفت: عید فطر، تجلی اوج یک ماه بندگی و عبودیت پروردگار متعال و یک ماه سازندگی و وارستگی و معراج انسانی است.

 

امام جمعه بن با تأکید بر حضور همه جانبه و همکاری همه دستگاه های فرهنگی و اجرایی در برپایی هر چه باشکوه تر نماز عید فطر این شهرستان، تصریح کرد: در عید سعید فطر که روز تجمع سراسری میلیون ها مسلمان در تمام اقصی نقاط جهان و توجه به قدرت و استعداد و شرکت اسلام است، یادآوری این امر ضرورت دارد که مسلمانان باید برای تحقق چنان آرمان مقدس و والایی از چنین روز بزرگی کمال استفاده را برده و عزت و اقتدار و هیبت اسلام را به دنیا نشان دهند و با اتحاد و یکپارچگی هرچه فزون تر بدان اهتمام ورزند.

 

حجت الاسلام غضنفری در ادامه به توافق ایران با کشورهای 1+5 اشاره کرد و گفت: آنچه در مذاکرات هسته‌ای ملموس بود، توطئه آمریکا و نقشه‌های شوم آن‌ ها برای نابودی انرژی هسته‌ای ایران است.


وی با بیان این که دشمنی آمریکا با ملت ایران و خوی استکباری آن‌ها همیشه بوده و تمام شدنی نیست، تصریح کرد: آمریکا انرژی هسته‌ای را با هدف وارد کردن فشارهای مختلف برای ایرانیان بهانه قرار داد تا تحریم‌های بیشتری بر ایران تحمیل کند و این از خوی استکباری او نشأت می گیرد.


رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بن، دلیل اصلی توطئه‌ های آمریکا بر علیه ایران در چند سال گذشته را ضربه زدن به اسلام و نابودی کامل آن خواند و افزود: آمریکا انرژی هسته‌ای را بهانه‌ای برای ضربه زدن به ‌نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تخریب چهره اسلام قرار داد و از هر ترفندی برای تحقق اهداف پلید خود استفاده کرد.


این مقام مسؤول با توجه به صحبت ‌های رییس ‌جمهور آمریکا که «اگر می ‌توانستم تمام پیچ و مهره ‌های انرژی هسته‌ای ایران را جمع می‌کردم» گفت: آنچه در مذاکرات برای ما مهم بود شکست آمریکا در برابر زیاده‌خواهی ‌ها و کوتاه آمدن از خطوط قرمز کلاسیکشان بود که به حمدالله به جهان ثابت شد.


حجت الاسلام غضنفری تصریح کرد: علت محقق نشدن زیاده‌خواهی ‌های آمریکا در مذاکرات هسته ای، استقامت ملت ایران و راهبردهای سیزده ‌ساله رهبر معظم انقلاب بود که توانست دشمن را از پا دربیاورد و کاری کند که در برابر خواسته ای به حق ایران سر تعظیم فرود آورد.


وی فتوای رهبر فرزانه انقلاب در راستای عدم ساخت بمب هسته‌ای را عامل برملا شدن چهره واقعی آمریکا دانست و افزود: آمریکا قصد داشت ایران را سازنده بمب‌های اتمی به جهانیان معرفی کند و بگوید ایران باهدف شوم خود قصد نابودی سایر مسلمانان را دارد که این نقشه شوم آن ها نیز با درایت رهبری و صدور فتوا برای عدم ساخت بمب اتم باطل شد.


امام جمعه بن، توافق هسته ای را مدیون درایت ‌ها و بصیرت رهبر معظم انقلاب دانست و خاطرنشان کرد: بحث مذاکرات هسته‌ای از دهه گذشته بوده که در این مدت با درایت‌های ایشان و ایستادگی ملت توانستیم از حقوق هسته‌ای خود دفاع کنیم./9457/پ202/ب4

ارسال نظرات