۲۸ تير ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۸
کد خبر: ۲۷۵۶۴۲
آیت الله جوادی آملی:

تبعیت از ولایت ضامن تعالی است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله جوادی آملی با تاکید بر این که بهره گیری و اطاعت از ولایت ضامن تعالی می شود، تصریح کرد: اگر همه صدای ولایت را بشنوند کارها درست می شود، اما عده ای هستند که صدای ولایت را نمی شنوند.
آيت الله جوادي آملي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله عبدالله  جوادی آملی، از مراجع تقلید، عصر امروز در دیدار با اعضای کاروان پیاده سفر کربلا شهرستان آمل که در دماوند صورت گرفت، افزود: ماه رمضان همه ما مهمان خداوند متعال بودیم و در مابقی ماه ها خداوند منان مهمان ما است.


وی بیان داشت: همه زائران امام حسین(ع) عزیز هستند، اما شما زائران ویژه هستید که سعی کنید در آن جا حضور پیدا کردید صدای امام حسین(ع) را بشنوید.


مفسر برجسته قرآن کریم، تصریح کرد: در روز عاشورا صدای امام حسین(ع) را به غیر از حضرت سکینه(ع) کسی نشنید که امام به ایشان فرمود سلام من را به شیعیان برسانید و بگویید در عزای من ناله و شیون کنند.


حضرت آیت الله جوادی آملی ادامه داد: اگر شهید و عزیزی را از دست دادید برای آن عزیز گریه نکنید بلکه او را واسطه قرار داده و برای من حسین بن علی(ع) دعا کنید.


وی ادامه داد: لحظه ای که سر بریده امام حسین(ع) قرآن می خواند همه افراد این صدا را نشنیده بلکه عده ای این صدا را شنیدند که اگر همه می شنیدند قیام می کردند.


این مرجع تقلید با تاکید بر این که بهره گیری و اطاعت از ولایت ضامن تعالی می شود، تصریح کرد: اگر همه صدای ولایت را بشنوند کارها درست می شود، اما عده ای هستند که صدای ولایت را نمی شنوند.


حضرت آیت الله جوادی آملی در پایان افزود: مردم دعاگوی شما هستند و شما هم با الفاظی که در محضر امام حسین(ع) دارید برای همه مردم، نظام، رهبری، دولت، شیعیان و مظلومان عالم دعا کنید./1314/پ202/ب1

ارسال نظرات