۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۳
کد خبر: ۲۷۶۱۲۲
رییس سازمان بسیج دانشجویی مطرح کرد؛

استفاده از ظرفیت گروه‌های جهادی در قرارگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی

خبرگزاری رسا ـ رییس سازمان بسیج دانشجویی گفت: قرارگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی تصمیم دارد تا از ظرفیت گروه‌های جهادی در مقوله مبارزه با فساد استفاده کند.
داوود گودرزي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، داوود گودرزی رییس سازمان بسیج دانشجویی امروز بعد از ظهر در همایش راه امام سازندگی که در سازمان بسیج دانشجویی (لانه جاسوسی سابق) برگزار شد، ضمن عرض خیرمقدم به مهمانان حاضر گفت: این نخستین دوره خط امام در سال جاری است.

 

وی افزود: افزون بر طرح ولایت 11 دوره خط امام در زمینه‌های سازندگی، فرهنگی علمی طراحی شده که با توجه به شرایط امروز کشور در زمینه اقتصاد مقاومتی 14 هزار نفر در این دوره‌ها در حال آموزش و شبکه‌سازی هستند.

 

رییس سازمان بسیج دانشجویی عنوان کرد: پایه‌های مفاهیم اقتصاد مقاومتی در این دوره‌ها از سوی استادان مجرب تبیین می‌شود، همچنین به مباحثی چون کارآفرینی و اشتغال‌زایی نیز پرداخته می‌شود.

 

گودرزی با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری با دانشجویان اظهار داشت: بعد از فرمایش حضرت آقا درباره مفاسد اقتصادی از فردای آن روز قرارگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی از ناحیه بسیج دانشجویی رسما اعلام موجودیت کرد این قرارگاه را معاونت سازندگی راه‌اندازی کرده اما دبیرخانه آن در بسیج دانشجویی راه‌اندازی شده است.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: موضوع مبارزه این قرارگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی است تا از ظرفیت گروه‌های جهادی در مقوله مبارزه با فساد استفاده کند./807/پ203/ب4

ارسال نظرات