۰۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۷
کد خبر: ۲۷۶۲۲۵
مدیر مدرسه علمیه الزهرا در دورود خبر داد؛

پذیرش 55 طلبه در مدرسه علمیه الزهرای دورود

خبرگزاری رسا ـ مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) دورود از پذیرش 55 طلبه سطح دو در سال تحصیلی جدید خبر داد و گفت: از این تعداد 35 نفر به صورت حضوری و 20 نفر نیز به صورت غیر حضوری پذیرفته می شوند.
مديران مدارس علميه خواهران

فرحناز لیریایی، مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) دورود، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: دوره‌های مصاحبه پذیرفته شدگان در آزمون کتبی ورود به مدرسه علمیه الزهرا(س) در حال برگزاری است.

 

وی با اشاره به این که داوطلبان براساس اعلام زمان برگزاری مصاحبه از سوی مرکز مدیریت نام نویسی کرده اند، افزود: مصاحبه این دوره‌ها با حضور ناظران مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران برگزار می شود.

 

مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) دورود اظهار داشت: هدف از برگزاری آزمون کتبی و مصاحبه حضوری داوطلبان با توجه به سیاست به گزینی، انتخاب شایسته داوطلبان ورود به مدارس علمیه است.

 

لیریایی با اشاره به این که 160 داوطلب ورود به مدرسه علمیه الزهرا(س) داشته ایم، افزود: از این تعداد 35 نفر به صورت حضوری پذیرفته می شود.

 

مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) دورود در ادامه تصریح کرد: از بین متقاضیان 20 نفر نیز به صورت پاره وقت در این مدرسه علمیه پذیرفته می شود.

 

وی با اشاره به پذیرش طلاب در سطح سه یادآور شد: در سال تحصیلی جدید در سطح سه، 15 طلبه به صورت حضوری و 15 نفر نیز به صورت غیر حضوری پذیرفته می شود./9459/ت302/ی

ارسال نظرات