۰۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۴
کد خبر: ۲۷۶۳۲۶
امام جمعه بخشایش:

جوانان فاتحان آینده کشور هستند

خبرگزاری رساـ حجت الاسلام غفاری از جوانان به عنوان فاتحان آینده کشور نام برد و گفت: اگر امروز نتوانیم جوانان و نوجوانان عزیز را در مسیر صحیح فکری هدایت کنیم به دام تهاجم فرهنگی دشمنان خواهند افتاد.
ديدار امام جمعه بخشايش با جوانان شهر ديدار امام جمعه بخشايش با جوانان شهر ديدار امام جمعه بخشايش با جوانان شهر ديدار امام جمعه بخشايش با جوانان شهر
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام عبدالغفار غفاری ثانی، امام جمعه بخشایش، امروز در جمع جوانان و نوجوانان شهر بخشایش، با اشاره به اهمیت مسأله جوان، گفت: اگر امروز نتوانیم جوانان و نوجوانان عزیز را در مسیر صحیح فکری هدایت کنیم به دام تهاجم فرهنگی دشمنان خواهند افتاد.
 
وی ادامه داد: جوان امروز سازنده آینده کشور و مدافع حقیقی مرزهای فکری و ایمانی نظام اسلامی هستند، از این رو برای ساخت آینده ای پایدار و مقتدر لازم است جوانان خود را به سلاح تقوا و ایمان مجهز کنیم و در عرصه علم و عمل نیز فاتح قله های علمی باشند.
 
امام جمعه بخشایش با اشاره به مشکلات جوان امروزی، تأکید کرد: غفلت امروز ما از مسئله جوانان و نوجوانان زمینه نفوذ تفکرات غربی در میان جوانان خواهد شد، دشمن امروز در پشت مرزهای فرهنگی ما انتظار می کشد و در پی فرصتی برای ضربه به این قشر آینده ساز مملکت است.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: اگر امروز به مسائل جوانان اهمیت دهیم و به مشکلات آنها رسیدگی کنیم، پیروز و فاتح آینده خواهیم بود، از جمله این مسائل مسائل عقیدتی و دینی است که از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است.
 
براساس این گزارش طی این جلسه که با بیان مشکلات و دغدغه های جوانان همراه بود و در فضایی صمیمی و دوستانه برگزار شد، مشکلات جوانان شهر و همچنین مسایل جدید دینی رایج در جامعه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
 
گفتنی است، از این پس جلسات مذکور بین امام جمعه و جوانان و نوجوانان بخشایش در راستای اعتلای فرهنگ دینی جوانان و تعامل و رفع مشکلات آنها، ادامه خواهد داشت./854/پ202/ی
ارسال نظرات