۰۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۵
کد خبر: ۲۷۶۳۳۷
مسؤول موسسه قرآنی یاسین ارومیه خبر داد؛

شناسایی 300 نخبه قرآنی و فرهنگی ارومیه در ماه مبارک رمضان

خبرگزاری رسا ـ مسؤول موسسه قرآنی یاسین ارومیه با اشاره به تعداد ثبت نام کنندگان در طرح شناسایی نخبگان قرآنی، گفت: در این طرح 300 نفر از فعالان قرآنی و فرهنگی ارومیه ثبت نام کرده اند که در آینده کلاس ها و برنامه هایی برای آنان برگزار می شود.
مسؤول موسسه علوم قرآني ياسين

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، قادر احمدی، مسؤول موسسه قرآنی یاسین ارومیه امروز در مراسم تجلیل از خدّام نماز ارومیه، اظهار داشت: مراسم جمع خوانی قرآن کریم در ماه مبارک رمضان از سال 85 به همت موسسه قرآنی یاسین و عنایات حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی در مسجد ولیعصر شروع و منجر به ادامه داشتن آن در سال های آتی و حضور دو هزار و 500 نفری مردم در مصلای ارومیه شد.

 

وی ادامه داد: 113 نفر از اعضای موسسه یاسین و خادمان در طول ماه مبارک رمضان از صبح زود در مصلا حاضر بودند و در روزهای جمعه، لیالی قدر و روز قدس از 9 صبح به نظافت مصلا پرداخته و محیط را برای حضور مومنان و متدینان شهر آماده می کردند.

 

احمدی برنامه جمع خوانی قرآن در رمضان مبارک امسال را متفاوت با سال های گذشته دانست و گفت: برنامه های جدیدی در کنار جمع خوانی قرآن امسال در مصلا ارائه شد که پاسخ به سوالات شرعی به وسیله روحانیان خواهر و برادر، دادن مشاوره خانوادگی که با استقبال خوبی مواجه شد، اصلاح تجویدالصلاة از سوی اساتید قرآنی خواهر و برادر، ثبت نام نخبگان و فعالان قرآنی از جمله آنهاست.

 

مسؤول موسسه قرآنی یاسین ارومیه با اشاره به تعداد ثبت نام کنندگان در طرح شناسایی نخبگان قرآنی، اضافه کرد: در این طرح 300 نفر از فعالان قرآنی و فرهنگی ارومیه ثبت نام کرده اند که در آینده کلاس ها و برنامه هایی برای آنان برگزار می شود.

 

وی برپایی ایستگاه کودکان و نوجوانان را به منظور آموزش مسائل قرآنی و فرهنگی به شکوفه های زندگی از دیگر برنامه های جنبی مراسم جمع خوانی قرآن در ماه مبارک رمضان اعلام کرد.

 

احمدی به جمع آوری کمک های نقدی مردمی برای حمایت از جبهه مقاومت اشاره و اضافه کرد: پس از اینکه نماینده ولی فقیه در استان اعلام کردند که باید از جبهه مقاومت حمایت شود، مردم استقبال خوبی از این مسأله کردند.

 

وی به کمک های مردمی مردم ترکیه به جبهه مقاومت اشاره و اعلام کرد: پس از صادر شدن فرمان یاری جبهه مقاومت از سوی حجت الاسلام والمسلمین قریشی در نخستین خطبه های نماز جمعه ماه مبارک رمضان، نمایندگان ما در ترکیه اقدام به جمع آوری کمک های مردمی کردند که این کمک ها به 26 هزار دلار رسید.

 

مسؤول موسسه قرآنی یاسین ارومیه در پایان با اشاره به علاقه و اشتیاق مردم متدین ترکیه جهت حضور در جبهه مقاومت، گفت: احساس مردم ترکیه و تلاش های آنان برای کمک رسانی به جبهه مقاومت و حضور در جمع رزمندگان جبهه اسلام وصف کردنی نیست./936/پ202/ب4

ارسال نظرات