۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۱
کد خبر: ۲۷۸۵۸۶

برتری خبرنگار خبرگزاری رسا در همایش تجلیل از خبرنگاران شهرستان آمل

خبرگزاری رسا ـ عبدالرضا عزیزکمالی خبرنگار خبرگزاری رسا به عنوان خبرنگار برتر شهرستان آمل انتخاب شد.
خبرنگار

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، همایش تجلیل از خبرنگاران شهرستان آمل، امروز با حضور نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه دابو و دشت سر، مسوولان شهری و اصحاب رسانه و خبرنگاران در شهر دابودشت برگزار شد.


در این مراسم از عبدالرضا عزیزکمالی خبرنگار خبرگزاری رسا به عنوان خبرنگار ویژه و برتر شهرستان آمل با اهدای لوح و هدایایی قدردانی به عمل آمد.


حسین احسانی، معاون فرمانداری ویژه شهرستان آمل در این همایش با گرامی داشت یاد شهید محمود صارمی، گفت: خبرنگاران از جایگاه ارزنده و والایی برخوردار بوده که باید قدردان تلاش های ارزشمند این عزیزان باشیم.


وی با بیان این که خبرنگاری از مشاغل سخت و عرصه حساس و مهمی است، بیان داشت: این عزیزان در جایگاه خطیری قرار داشته که در مسیر اطلاع رسانی در جامعه تلاش دارند.


معاون فرمانداری ویژه شهرستام آمل با تاکید بر این که خبرنگاران در آگاهی بخشی به جامعه رسالتی مهم و گرانقدر بر عهده دارند، افزود: این عزیزان در مسیر آگاهی بخشی  قدم برداشته و نقشی والا در راستای توسعه پایدار بر عهده دارند و می توانند جامعه را در مسیر پیشرفت و توسعه قرار دهند.


احسانی با اشاره به این که در یک نظام مبتنی بر آرای عمومی دانستن از اهمیت ویژه ای برخوردار است، تصریح کرد: دانستن از جمله حقوق تغییر ناپذیری است که قابل تغییر نبوده و خبرنگاران در این امر نقشی مهم و اساسی برعهده دارند.


وی با بیان این که رسانه ها باید در مسیر اخلاق محوری گام برداشته و اهتمامی شایسته در این راستا داشته باشند، گفت: رعایت اصول حرفه ای خبرنگاری همواره باید مورد توجه بوده و خبرنگاران وارد حریم خصوصی افراد نشوند.


معاون فرمانداری ویژه شهرستان آمل، خاطرنشان کرد: در ارائه اخبار و گزارش ها باید رعایت مصالح اساسی جامعه مدنظر بوده و خبرنگاران از ظرفیت های ارزشمند خود به نحوی شایسته و والا استفاده کنند.


احسانی با اشاره به نام گذاری سال 94 از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی، گفت: خبرنگاران در این راستا نقشی ارزنده و متعالی بر عهده داشته و می توانند بسترساز خوبی برای ترویج همدلی و همزبانی در میان دولت و آحاد مردم باشند./1314/پ202/ب4

ارسال نظرات