۱۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۲
کد خبر: ۲۷۹۰۱۱
رییس کمیسیون فرهنگی مجلس:

مجلس تمام تلاش خود را برای حفظ خطوط قرمز نظام انجام می دهد

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: مطمئن باشید در این مذاکرات، خطوط قرمزی که رهبر انقلاب تبیین کردند، همگی حفظ خواهد شد و مجلس همه سعی خود را در این زمینه به کار خواهد گرفت.
حجت الاسلام سالک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام سالک رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی بعد از ظهر امروز در مسجد گلزار واقع در خیابان اباذر خوراسگان گفت: ذکر فضائل اهل بیت و عمل به معارف الهی، موجب احیای دین می شود.

 

وی با اشاره به سالروز شهادت امام صادق(ع)، افزود: ایشان با بیان روایات متعدد انسان های حقیقنت طلب را در مسیر هدایت قرار داده اند، جلساتی که در آن ها فضائل اهل بیت(ع) ذکر  و به معارف الهی عمل، موجب احیای دین است.

 

حجت الاسلام سالک بیان داشت: در هر شهر و استان به واسطه روشنگری که ائمه جماعات در بیان مسائل روز انجام می دهند، دست طمع دشمن از کشور کوتاه می شود.

 

وی در ادامه با تبریک به مناسبت ورود شهدای غواص به اصفهان، خاطرنشان کرد: باید به واسطه دین داری حقی را که شهدا بر گردن ما دارند، ادا کنیم و بتوانیم حماسه بزرگی را در تشییع شهدا خلق کنیم.

 

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی افزود: هر چند وقت یکبار به واسطه پیدا شدن شهدای جدید، خون های پاکی به جامعه ما تزریق می شود که از برکات الهی است و در وقایع جدید پیش رو چشمان ما را باز می کنند.

 

حجت الاسلام سالک بیان داشت: برای پیروز شدن در نبرد، انسان های شیر صفت نیاز است و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس نمادی از این نوع انسان ها هستند و شهر خوراسگان با تقدیم بیش از چهارصد شهید به انقلاب، از لحاظ تعداد شهید دومین شهر در استان اصفهان است.

 

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ما در حال حاضر در اوج قدرت سیاسی قرار داریم و نیازی نیست که تیم مذاکره کننده در این مذاکرات از حقوق ملت کوتاه بیایند، فلذا با قدرت بر حقوق ملت و کشور پافشاری می کنیم.

 

حجت الاسلام سالک افزود: مطمئن باشید در این مذاکرات، خطوط قرمزی که رهبر انقلاب تبیین کردند، همگی حفظ خواهد شد و مجلس همه سعی خود را در این زمینه به کار خواهد گرفت.

 

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: ما باید به مسائل فرهنگی توجه ویژه ای داشته باشیم و در برابر تهاجم فرهنگی که  علیه ملت ایران از سوی دشمن برنامه ریزی شده، حساب شده عمل کنیم.

 

وی افزود: یکی از اثرات گناه زیاد، کاهش بارندگی است و ما باید به واسطه تقوای الهی و توصیه کردن دیگران به بندگی خداوند، سعی کنیم تا از این رحمت الهی بهره مند شویم، ذخیره آب برای کشت پاییزه به اندازه کافی وجود دارد و نگران کم آبی نیستیم.

 

وی در پایان با توجه به وضعیت بد اشتغال در جامعه خاطر نشان کرد: اخیراً در راستای ایجاد اشتغال برای جوانان، همسویی های زیادی بین مجلس و وزیر اقتصاد انجام گرفته است که امیدواریم ثمربخش باشد و این مشکل بزرگ برطرف شود. /939/پ202/ش

ارسال نظرات