۱۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۴
کد خبر: ۲۷۹۰۱۸
استاد حوزه و دانشگاه:

خون اهل بیت زنده و هدایتگر است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه و دانشگاه با تأکید بر این که خون اهل بیت(ع) زنده و هدایتگر است، گفت: محرم و صفر اسلام را زنده نگه داشته است و به واسطه خون اباعبدالله(ع)، قلب ها برای هدایت و اسلام می تپد.
حجت الاسلام محمد سعيدي آريا

به گزارش خبرنگاز خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام محمد سعیدی آریا، استاد حوزه و دانشگاه جمعه شب در ویژه برنامه کوی معرفت در جوار مضجع نورانی حضرت سلطان علی بن امام باقر(ع) مشهد اردهال کاشان، با اشاره به این که توفیق حضور در اماکن مقدس به انتخاب ما نیست، بلکه این بزرگواران اجازه پابوسی به ما داده اند، گفت: هر کس به سهم خود باید خدمتگزار اهل بیت(ع) باشد.

 

وی افزود: افراد بسیاری بوده اند که توفیق خدمتگزاری امام زمان خود را داشته اند و جان و زندگی خود را در این مسیر فدا کردند، چرا که آن بزرگواران کوه کَرَم هستند.

 

حجت الاسلام سعیدی آریا شهادت حضرت سلطان علی(ع) را مظلومانه و عجیب یاد کرد و گفت: بغض و دشمنی با اهل بیت(ع) همیشه وجود داشته است که دلیل آن هدایتگری و راهبری ائمه اطهار(ع) است.

 

این استاد حوزه و دانشگاه با یادآوری این که خداوند در قرآن کریم می فرماید باطل نابود شدنی است گفت: ممکن است نامی از قاتلان علی بن باقر(ع) در میان نباشد و یا اگر نامی هم از آنها باشد همراه با لعن است اما نام این حضرت ماندگار است.

 

این کارشناس معارف رادیو و تلویزیون با تأکید بر این که بزرگی امامزادگان صِرف فرزند امام معصوم(ع) بودن نیست، گفت: امامزادگان مطیع امر الهی بوده اند، اگر چه سیادت مهم است.

 

حجت الاسلام سعیدی آریا با تأکید بر این که خون اهل بیت(ع) زنده و هدایتگر است، گفت: محرم و صفر اسلام را زنده نگه داشته است و به واسطه خون اباعبدالله(ع)، قلب ها برای هدایت و اسلام می تپد.

 

این استاد حوزه و دانشگاه گفت: امامزادگاه شفیع انسان می شوند، از این رو باید قدردان وجود ذی جود این بزرگواران بود و کفر نعمت است اگر به احادیث اهل بیت(ع) عمل نکنیم.

 

کارشناس معارف رادیو و تلویزیون، اهل بیت(ع) را چراغ هدایت دانست و گفت: زندگی بسیار کوتاه است، بنابراین باید از گناه دوری کرد و به فرموده اهل بیت(ع) شیعیان را باید با دوری از گناه شناخت./1307/پ202/ب4

ارسال نظرات