۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۷
کد خبر: ۲۷۹۳۱۴

اختتامیه طرح تابستانی نشاط معنوی در آذربایجان غربی برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی گفت: فردا مراسم اختتامیه طرح تابستانی نشاط معنوی در شهرستان های مجری طرح برگزار می شود.
حجت الاسلام برادري، سرپرست معاونت فرهنگي و اجتماعي اوقاف آذربايجان غربي

حجت الاسلام عیسی برادری، سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، اظهار کرد: اختتامیه طرح تابستانی نشاط معنوی فردا در امامزادگان و بقاع متبرکه مجری طرح برگزار می شود.

 

وی افزود: مراسم اختتامیه طر نشاط معنوی فردا ساعت 10 با حضور شرکت کنندگان، مسؤولان شهرستان و اعضای هیات امنای آستان مقدس امامزادگان غریب حسن ارومیه، برگشاد سلماس، تاج الدین علی میاندوآب و تکیه حمزیان چایپاره برگزار می شود.

 

حجت الاسلام برادری اظهار داشت: با توجه به استقبال جوانان و نوجوانان شهرستان خوی، اجرای طرح نشاط معنوی در امامزادگان و بقاع متبرکه این شهرستان تا اواخر مرداد ماه ادامه خواهد داشت.

 

سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی گفت: طرح نشاط معنوی از ویژه برنامه های فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور است که در ایام تابستان با هدف غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان با برنامه های دینی در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه برگزار شد.


حجت الاسلام برادری با اشاره به این که امسال بیش از سه هزار نفر در برنامه های طرح نشاط معنوی شرکت داشتند، ادامه داد: افزون بر شانزده روحانی بومی و اعزامی از قم، هفت نفر از دانشجویان دانشکده علوم قرآنی نیز با اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی در اجرای طرح نشاط معنوی همکاری کردند.

 

سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی کلاس های نماز، اخلاق، ورزش، احکام و قرآن را از جمله برنامه های طرح نشاط معنوی خواند و افزود: در کنار این کلاس های آموزشی، روحانیان در فضایی صمیمی پاسخگوی شبهات دینی جوانان و نوجوانان بودند./936/ت303/ب4

ارسال نظرات