۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۱:۱۸
کد خبر: ۲۷۹۹۷۰
سردار شعبانی:

امنیت ایران اسلامی مرهون خون های پاک شهدا است

خبرگزاری رسا ـ جانشین مجتمع دانشگاهی امام حسین(ع) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به این که شهدا امامزادگان عشق هستند، گفت: امنیت ایران اسلامی مرهون خون های پاک شهدا است که به برکت این عزیزان در سراسر جهان سربلند و دارای عزت هستیم.
سردار محمد شعباني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، مراسم وداع با پیکرهای پاک شهیدان غواص سید منصور مهدوی نیاکی و سید حسن فاطمی و شهید مدافع حرم حضرت زینب(س) حسین دارابی شب گذشته با حضور پرشور و گسترده مردم و مسؤولان در مصلی بزرگ قدس آمل برگزار شد.


سردار محمد شعبانی، یادگار هشت سال دفاع مقدس در این مراسم با اشاره به این که شهدای غواص و خط شکن یادگار حماسه های دوران دفاع مقدس هستند، گفت: شهدای غواص و خط شکن با آمدن خود درس ایستادگی و مقاومت را به ما آموزش دادند.


جانشین مجتمع دانشگاهی امام حسین(ع) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اهمیت نام گذاری خیابان ها و کوچه های سطح شهر به نام مبارک شهیدان، تصریح کرد: این نام گذاری سبب می شود تا مسیر خود را گم نکرده و عکس شهید را نگاه کنیم و بر عکس شهید عمل نکنیم.


وی با تأکید بر این که مردم مازندران و آمل در تشییع پیکرهای پاک شهدا حضور گسترده و پرشکوهی از خود نشان دادند، تصریح کرد: حماسه حضوری از سوی مردم مانند سال های 58 و 60 رقم خورده است که امام خمینی(ره) در وصیت نامه سیاسی الهی خود از شهر آمل و مردم فداکار آن به سبب حماسه اسلامی ششم بهمن به نیکی یاد کردند.


شعبانی ادامه داد: خاک مازندران به سبب وجود شهدای گرانقدر و لشگر همیشه پیروز و قهرمان 25 کربلا جای زیارت دارد که تمام نقاط این استان شهید پرور مملو از عطر شهادت است. 


 یادگار هشت سال دفاع مقدس با اشاره به این که شهدا امام زادگان عشق هستند، افزود: امنیت ایران اسلامی مرهون خون های پاک شهدا است که به برکت این عزیزان در سراسر جهان سربلند و دارای عزت هستیم.


جانشین مجتمع دانشگاهی امام حسین(ع) سپاه تصریح کرد: تهدیدهایی از سوی آمریکا علیه نظام اسلامی صورت می گیرد که اگر توانایی لازم را دارند حمله کنند و آن ها می دانند راه به جایی نخواهند برد.


وی با بیان این که مردم ما در راستای بهره گیری از رهنمودهای ولایت فقیه حرکت می کنند که افتخارات ارزشمندی مانند شهدا را داریم و به بمب اتمی نیازی نداریم، گفت: نظام اسلامی هرگز به دنبال سلاح های شیمیایی نیست و دشمنان بدانند مظهر قدرت نظام اسلامی شهدا هستند.


شعبانی با اشاره به این که ایران اسلامی در جایگاه عزت و اقتدار قرار دارد، بیان داشت: آمریکا و هم پیمانان این کشور بدانند تهدیدها و تحریم ها اثری در اراده والای این ملت ندارد و با زبان تکریم و احترام با مردم ما رفتار کنند.


یادگار هشت سال دفاع مقدس با تاکید بر این که مقاومت و ایستادگی نظام اسلامی را در مسیر عزت و تعالی قرار داده است، خاطرنشان کرد: سی و شش سال پیش صدام به کشور ما حمله کرد که در آغاز راه بودیم و امروز به برکت خون های پاک شهدا برای دفاع از مردم مظلوم عراق حضوری مقتدرانه و ارزشمند داریم.


جانشین مجتمع دانشگاهی امام حسین(ع) سپاه ادامه داد: امروز شهدای گرانقدر غواص با دستان بسته آمدند تا ما را که در حال غرق شدن بودیم نجات دهند و باید تلاش کنیم تا هرگز شعار مرگ بر آمریکا را فراموش نکنیم.


وی با اشاره به اوضاع کشورهای منطقه، تصریح کرد: مردم مظلوم یمن با بهره گیری از مقاومت حزب الله لبنان و الگوگیری از انقلاب اسلامی در برابر جنایات آل سعود ایستادگی و مقاومت ارزشمندی دارند.


شعبانی با اشاره به نفوذ گروه های تکفیری ها در بعضی مناطق کشور در راستای یارگیری، گفت: بصیرت محوری باید به عنوان امری اساسی و مهم مورد توجه باشد تا گول عوام فریبی دشمنان نظام اسلامی را نخوریم که آن ها می خواهند اهداف و برنامه های خود را عملی کنند./1314/پ203/ح

ارسال نظرات