۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۰
کد خبر: ۲۸۰۷۸۵
نماینده مردم بوشهر در مجلس:

وجود بابرکت حضرت معصومه قم را به مرکز نشر فرهنگ دینی تبدیل کرده است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که وجود بابرکت حضرت معصومه قم را به مرکز نشر فرهنگ دینی تبدیل کرده است، گفت: سرافرازی این نظام نتیجه حوزه های علمیه و علمایی است که در کنار حرم حضرت معصومه(س) تربیت شده اند.
عبدالکريم جميري، نماينده مردم بوشهر، گناوه و ديلم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، عبدالکریم جمیری، نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی شامگاه شنبه در نشست با بانوان بسیجی شهر گناوه با تبریک میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) گفت: اگر بخواهید نقش یک بانو را در زندگی بشر بدانید باید به زندگی این بانو توجه و از آن الگو بگیرید.

 

وی هدف از برگزاری این نشست ها و جلسات را شناخت بیشتر این بزرگان عنوان کرد، و اظهار داشت: مهم‌ترین نقش یک بانو در کنار همه شخصیتی های علمی، فرهنگی، سیاسی و آموزشی، شخصیت تربیتی او است.

 

جمیری افزود: حضرت فاطمه(س) در عمر کوتاه خود فرزندانی را تربیت کرد که امروزه به الگو در طول تاریخ تبدیل شده اند.

 

این نماینده مجلس گفت: حرم حضرت معصومه(س) امروز مرکز نشر فرهنگ دینی است و این یکی از خیرات و برکات وجود ایشان است؛ این نظام و سرافرازی نتیجه حوزه های علمیه و علمایی است که در کنار حرم حضرت معصومه(س) تربیت شده اند و یکی از آنها امام راحل است که وجود ایشان دنیا را به لرزه در آورد.

 

جمیری با بیان اینکه نقش بانوان کمتر از مردان نیست، ابراز داشت: نقش این بانوان فرهنگی و هیأتی نه تنها کمتر از مردان نیست، بلکه بیشتر است و چقدر بانوان بزرگواری بودند که از مکتب حضرت زهرا(س) درس گرفته و فرزندان خود را برای این نظام و انقلاب فدا کردند.

 

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: امروز بانویی که در مقابل استکبار ایستادگی می کند و پوشش و حجاب خود را حفظ می کند و با تمام قدرت در مقابل آنها می ایستد و تسلیم نمی شود و نیز از آرمان های دینی و مذهبی دفاع می کند، به دیده بنده این بانو رزمنده است./833/پ202/ح

ارسال نظرات