۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۲
کد خبر: ۲۸۱۶۱۴

دبیر شورای عالی امنیت ملی به تبریز سفر می کند

خبرگزاری رسا ـ نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی و دبیر شورای عالی امنیت ملی فردا برای حضور در چند برنامه به تبریز سفر خواهد کرد.
علي شمخاني، دبير شوراي عالي امنيت ملي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، علی شمخانی، دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان فردا پنج شنبه 29 مرداد در سفری یک روزه به آذربایجان شرقی ضمن دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، در جلسه شورای اداری حضور یافته و سخنرانی خواهد کرد.

 


بنابر این گزارش، حضور در گلزار شهدای وادی رحمت تبریز و ادای احترام به مقام شامخ شهدای انقلاب و دفاع مقدس نخستین برنامه شمخانی در تبریز خواهد بود، وی سپس در جلسه شورای اداری آذربایجان شرقی حضور خواهد یافت و در جمع مدیران دستگاه های دولتی استان در محل عمارت استانداری دیدار می کند.

 


سخنرانی در همایش پیشکسوتان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بسیجیان و رزمندگان دوران دفاع مقدس برنامه دیگر شمخانی در تبریز است، این برنامه با هدف تجدید دیدار فرماندهان سابق سپاه و ارتش و همچنین وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح خواهد بود.

 


علی شمخانی، دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان در جمع تعدادی از اساتید دانشگاه های آذربایجان شرقی نیز حضور خواهد یافت و  به تشریح استراتژی دفاعی و نظامی کشور در بهره‌مندی از علوم روز  و ارتباط با پژوهش های دانشگاهی خواهد پرداخت./935/پ203/ب4

ارسال نظرات