۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۹
کد خبر: ۲۸۱۷۸۹
حجت الاسلام والمسلمین عبداللهی:

توافق به معنای آشتی با استکبار جهانی نیست/ مقابله با استکبار از خطوط اصلی انقلاب است

خبرگزاری رسا ـ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تأکید بر این که نباید این ابهام به وجود آید که با توافق دست از اصول خود برداشته ایم، گفت: که توافق هسته ای به معنای آشتی با استکبار جهانی نیست.
حجت الاسلام والمسلمين محمود عبداللهي عضو جامعه مدرسين حوزه علميه قم

حجت الاسلام والمسلمین محمود عبداللهی نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به سخنان مهم اخیر رهبر معظم انقلاب و هشدار ایشان نسبت به نفوذ آمریکا در کشور گفت: این نخستین باری نیست نیست که مقام معظم رهبری بر استکبار ستیزی تأکید می کنند.


وی افزود: رهبر انقلاب به کرات و به صورت پیوسته درباره مسائلی همچون هسته ای و استکبار ستیزی تذکراتی را فرموده اند، استکبار ستیزی یکی از مبانی انقلاب اسلامی ایران است که حضرت امام نیز به آن تکیه کرده بودند و امروزه رهبر انقلاب آن را به پیش می برند.


عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان این که یکی از شاخص های اساسی نظام انقلاب اسلامی اقتدار و حاکمیت در ابعاد گوناگون در برابر استکبار جهانی است، اظهار داشت: آنچه که مبدأ انقلاب اسلامی بوده و در طول انقلاب پیوسته توسعه پیدا کرده تکیه بر استقلال و اقتدار کشور است.


وی ادامه داد: نظام و انقلاب اسلامی مختص به یک محیط جغرافیایی خاص نیست بلکه هدف نظام و انقلاب احیا کردن اصول و شاخص های اسلامی در جهان است؛ دشمن به شکل های گوناگون تلاش کرده که حرکت انقلاب اسلامی را مهار کنند و جلوی گسترش آن را بگیرد.


حجت الاسلام والمسلمین عبداللهی با بیان این که نظام به دلیل پشیبانی مردم و حرکت در خط حضرت امام و رهبر انقلاب با اقتدار به پیش می رود، ابراز داشت: انقلاب اسلامی ایران بر پایه مبارزه با کفار و مستکبران و دوستی با مؤمنان ایجاد شده است.


وی با اشاره به سخن رهبر انقلاب مبنی بر این که مسأله هسته ای نباید سبب دو دستگی شود، عنوان کرد: ایشان فرمودند که نتیجه مذاکرات و توافق باید روند قانونی خود را بگذارند؛ باید توجه داشت که توافق به معنای آشتی با استکبار جهانی نیست.


نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری استکبار جهانی را شیطان بزرگ خواند و خاطرنشان کرد: ایستادگی و مقابله با استکبار جهانی از خطوط اصلی انقلاب اسلامی است، نباید این ایهام به وجود آید که با توافق دست از اصول خود برداشته ایم.


وی اضافه کرد: دشمنان درصدد سوء استفاده از این توافق هستند و تلاش می کنند تا ایران دست از خطوط اصلی نظام که حمایت از مقاومت و حمایت از مظلومانی همچون فلسطین بردارد، هر اندازه که جامعه بر بصیرت و آگاهی خود بیفزاید و خطوط ترسیم شده حضرت امام و رهبر انقلاب را دنبال کنند نقشه های دشمن بی اثر خواهد شد./1323/ت302/ش

ارسال نظرات