۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۱
کد خبر: ۲۸۱۹۳۹
دبیر شورای عالی امنیت ملی:

قرائت جناحی از توافق به سود هیچ کس نیست

خبرگزاری رسا ـ شمخانی در جمع فرماندهان و پیشکسوتان سپاه عاشورا گفت: قرائت جناحی از توافق به سود هیچکس نیست و ما سعی می کنیم در بررسی توافق اجماع ملی را حاصل کنیم.
امير دريابان شمخاني علي شمخاني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، علی شمخانی، دبیر شورای عالی امنیت ملی امروز در همایش پیشکسوتان سپاه عاشورا در سالن جلسات سپاه عاشورا در تبریز اظهار داشت: استقلال و اقتدار ایران اسلامی در منطقه، نشأت گرفته از برکات دوران دفاع مقدس است، ضمن این‌که نباید از آثار ارزشمند رهبری ولی فقیه در طول سه دهه گذشته غافل بود.


وی در ادامه با اشاره به فتنه‌ها و توطئه‌های گروهک‌های تروریستی وابسته به غرب در منطقه خاطرنشان کرد: فتنه داعش بزرگ ترین خدمت را به رژیم صهیونستی کرد، طبق برآوردهای بین المللی در طول شصت سال گذشته اسرائیل از چنین فضای امنیتی برخوردار نبوده است.


شمخانی با بیان این‌که داعش و وهابی، فلسطین را از اولویت جهان اسلام خارج کرده است، تصریح کرد: رزمندگان ایرانی صبر نکردند تا داعش برای کشور ما خطرساز شود و حتی پیشکسوتان دفاع مقدس نیز در جبهه مقاومت در عراق و سوریه حاضر شده اند.


دبیر شورای عالی امنیت ملی با اشاره به این‌که مقابله با نفوذ آمریکا، نقش ایجابی و سلبی می طلبد، افزود: آموزه های دینی در فتوای رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر حرمت تولید و استفاده از بمب هسته ای تجلی یافته است، معتقدیم خود آمریکا که دارای بمب هسته ای بود، در عراق و افغانستان شکست خورد.


وی با تأکید بر این‌که قرائت جناحی از توافق به سود هیچ کس نیست و ما سعی می کنیم در بررسی توافق اجماع ملی را حاصل کنیم، تصریح کرد: از سوی دیگر اگر مسؤولان با مردم ارتباط تنگاتنگی داشته باشند، نفوذ فرهنگی دشمنان در نظام اسلامی ایران محال است، اما فساد اقتصادی می تواند مثل موریانه، اساس نظام را ساقط کند.


همچنین سردار غلام عسگر کریمیان، فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان شرقی در سخنانی با بیان این‌که رزمندگان آذربایجان همچون دوران دفاع مقدس، در صف اول نبرد با استکبار جهانی هستند و نام خود را در سرلیست یاوران ولایت ثبت کرده اند افزود: شهدای دفاع مقدس و شهدای محراب تبریز گواهی صادق بر این مدعاست.


وی با بیان این‌که مردم آذربایجان و تبریز از ابتدا به اسلام و انقلاب وفادار بوده و در مقاطع مختلف تاریخی این امر را به اثبات رسانده اند، خاطرنشان کرد: امروز هم با بصیرتی کامل به دنبال نقشه راه فرمانده کل قوا، در وسط میدان جنگ هستیم. رزمندگان آذربایجان همواره در همه برهه های انقلاب حضور باشکوه داشته و این حضور همچنان ادامه خواهد داشت.


فرمانده سپاه عاشورا در پایان با تأکید بر توطئه استکبار در استحاله فرهنگی نسل جوان جامعه گفت: برای جلوگیری از نفوذ آمریکا همواره روشنگری کرده و مبارزه خواهیم کرد، هنوز به آرمان های انقلاب با روحیه استکبارستیزی وفاداریم، این وفاداری را به خدمت حضرت آقا برسانید و بگویید از آذربایجان نگران نباشد./935/پ202/ج

ارسال نظرات