۳۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۷
کد خبر: ۲۸۲۱۸۴
آیت الله طبرسی:

ملت ایران هیچ گاه اجازه کوچک‌ترین نفوذ آمریکایی ها به کشور را نخواهند داد

خبرگزاری رسا ـ نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان این که آمریکایی ها می خواهند به بهانه توافق هسته ای مسیر را برای نفوذ سیاسی در کشورمان باز کنند، گفت: اجازه نفوذ آمریکایی ها را به کشورمان نخواهیم داد.
آيت الله طبرسي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه مرکز استان با گرامیداشت دهه کرامت و میلاد با سعادت کریمه اهل بیت(ع) و برادر گرامیشان با اشاره به این که وجود حضرت معصومه(س) برای ما ایرانیان و شیعیان برکت و نعمت بوده است، عنوان کرد: این انقلاب مدیون این کریمه است، زیرا رهبری بزرگوار آن در حوزه و در پرتو عنایت همین بانوی بزرگ پرورش یافته است.

 

وی بر ضرورت الگوگیری جامعه به ویژه دختران جامعه اسلامی از حضرت معصومه(س) تأکید کرد و گفت: اگر به دنبال سعادت در دنیا و آخرت هستیم باید در مسیری که اهل بیت(ع) برای ما ترسیم کرده اند گام برداریم.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، دهه کرامت را فرصتی جهت کسب معرفت دینی در جامعه دانست و تصریح کرد: باید تلاش کنیم در پرتو نورانیت امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) به تعالی حقیقی دست پیدا کنیم.

 

آیت الله طبرسی با بیان این که ملت بزرگ ایران همواره از برکات وجودی این دو امام بزرگوار بهره بوده و هستند، خاطرنشان کرد: ایران در سایه سار این دو شخصیت بزرگ امروز به کشوری با عظمت در دنیا تبدیل شده است.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که دهه کرامت فرصت مغتنمی برای رشد فکری و اجتماعی در جامعه دینی است، ادامه داد: دهه کرامت عامل پیوند امت با امامت و ولایت است.

 

وی با بیان این که جامعه امروز ما بیش از پیش نیازمند بهره گیری از سیره اهل بیت(ع) است، ادامه داد: اگر سیره این بزرگواران در همه بخش های جامعه ما به خوبی نهادینه شود به حتم مشکلات جامعه به حداقل ها خواهد رسید.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری اهل بیت(ع) را الگو و اسوه رشد فضائل انسانی خواند و دهه کرامت را جدای از جشن ها، در بر دارنده معانی و مفاهیم ارزشمند مستقر در سیر زندگی ائمه اطهار نیز نام برد.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تقدیر از حضور حماسی ملت ایران در تشییع پیکر شهدای غواص گفت: اگر از خودگذشتگی و ایثار رزمندگان ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس نبود امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه جهانی عزت و افتخاری نداشت.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که نظام مقدس جمهوری اسلامی در سایه همان ارزش و آرمان های ارزشمند دفاع مقدس جایگاهی عزتمند و افتخارآمیز دارد، تصریح کرد: باید با همه توان و ظرفیت موجود از آرمان های دفاع مقدس حراست کنیم.

 

آیت الله طبرسی با تأکید براین که دشمنان تلاش می کنند ارزش های اصیل و انقلابی دفاع مقدس را در میان نسل جوان ما کمرنگ کنند، افزود: اگر خدای ناکرده ارزش های دفاع مقدس در جامعه ما کمرنگ شود، شرایط به گونه ای دیگر رقم خواهد خورد.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که فرزندان ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس به وظیفه خود در قبال انقلاب اسلامی به خوبی عمل کردند و سربلند بیرون آمدند، گفت: امروز وظیفه همه ما است که با ادامه راه شهدا به وظیفه خود در برابر انقلاب، امام راحل و رهبری نظام عمل کنیم و جامه عمل بپوشانیم. 

 

امام جمعه ساری خاطرنشان کرد: رزمندگان ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس جلوه ای از ایستادگی، ایثار، از خودگذشتگی و مقاومت را در برابر دشمنان انقلاب به نمایش گذاشتند.

 

نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان این که آمریکایی ها می خواهند به بهانه توافق هسته ای مسیر را برای نفوذ سیاسی در کشورمان باز کنند، تأکید کرد: اجازه نفوذ آمریکایی ها را به کشورمان نخواهیم داد.

 

وی با بیان این که به هیچ عنوان نباید به آمریکایی ها دل ببندیم و امیدوار باشیم، خاطرنشان کرد: برجام و توافق هسته ای تنها با اصطلاح بازی کردن است.

 

امام جمعه ساری به مخالفت های کنگره و همچنین داخل کشورمان با توافق هسته ای اشاره کرد و گفت: همان طور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند نباید این توافق هسته ای زمینه را برای ایجاد تفرقه و اختلاف در کشور فراهم کند.

 

وی با تأکید براین که ملت ایران با کفار هیچ سر سازشی ندارند، تصریح کرد: روابط کشورها باید بر مبنای منافع مشترک باشد.

 

امام جمعه ساری با بیان این که متأسفانه عده ای در داخل دل به توافق هسته ای بسته اند، تصریح کرد: نباید به توافق دلخوش باشیم بلکه باید با اجرای صحیح اقتصاد مقاومتی مانع نفوذ دشمنان به کشورمان شویم.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود به در پیش بودن هفته دولت اشاره کرد و افزود: دولت باید عملکرد خود را به خوبی و به طور شفاف برای مردم بازگو و تبیین کند./950/پ201/ح

ارسال نظرات