۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۷
کد خبر: ۲۸۲۳۶۱

خادمان امام رضا با طلاب حوزه علمیه قزوین دیدار کردند

خبرگزاری رسا ـ به مناسبت هفته کرامت و سالروز ولادت حضرت امام رضا(ع) گروهی از خادمان این امام رئوف با حضور در مدارس علمیه استان قزوین با جمعی از طلاب، اساتید و مدیران این مدارس دیدار کردند.
حجت الاسلام سيد موسي ابراهيمي حجت الاسلام سيد موسي ابراهيمي حجت الاسلام سيد موسي ابراهيمي ديدار خادمان امام رضا از طلاب قزوين

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، به مناسبت هفته کرامت و سالروز ولادت حضرت امام رضا(ع) گروهی از خادمان این امام رئوف با حضور در مدارس علمیه استان قزوین با جمعی از طلاب، اساتید و مدیران این مدارس دیدار کردند.

 

حجت الاسلام سید موسی ابراهیمی مدیر حوزه علمیه برادران قزوین صبح امروز در مدرسه علمیه امام صادق(ع) قزوین با تبریک دهه کرامت و ولادت با سعادت حضرت امام رضا(ع) به استقبال بی نظیر مردم استان از خادمان اشاره کرد و بیان داشت: این حضور بی نظیر مردم مؤمن و ولایتمدار و دوستدار خاندان اهل بیت عصمت و طهارت به ویژه حضرت امام رضا(ع) نشان دهنده  عشق و ارادت به ائمه اطهار است.

 

حجت الاسلام ابراهیمی به حضور ارزشمند و معنوی خادمین بارگاه ثامن الحج علی ابن موسی الرضا(ع) اشاره کرد و گفت: همه ساله در دهه کرامت این برنامه از سوی آستان مقدس رضوی نه تنها برای استان ما بلکه برای سراسر کشور برگزار می‌شود که جای تقدیر و تشکر دارد.

 

مدیر حوزه علمیه قزوین با اشاره به حدیثی از حضرت رسول اکرم(ص) که فرمودند قزوین دری از درهای بهشت بوده است بیان داشت: این حدیث نشان دهنده این است که رسول گرامی اسلام(ص) و حضرت امام رضا(ع) به شهر دارالمومنین قزوین توجه فراوانی داشته‌اند و حتی یکی از اصحاب این امام رئوف به نام داوود بن سلیمان قازی بود که ایشان اهل قزوین بودند.

 

وی در پایان افزود: برخی از علما و اصحاب شهر قزوین از یاران حضرت امام رضا(ع) و ائمه اطهار بودند و این افتخار بزرگی برای مردم این شهر مومن ولایتمدار است./955/پ203/ب4

ارسال نظرات