۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۴
کد خبر: ۲۸۲۶۳۶
نایب رییس شورای حوزه علمیه مازندران:

تفرقه و اختلاف راه نفوذ دشمنان به کشور را باز می کند/ ولایت فقیه محور وحدت در نظام اسلامی

خبرگزاری رسا ـ نایب رییس شورای حوزه علمیه مازندران با تأکید بر این که تفرقه و اختلاف تنها راه نفوذ دشمنان به کشور را باز می کند، گفت: دشمنان نظام تنها منتظر یافتن روزنه ای برای سوء استفاده از فضای کشورمان هستند.
امام جمعه فريدونکنار

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در فریدونکنار، حجت الاسلام سید محمود جلالی، نایب رییس شورای حوزه علمیه مازندران امروز در دیدار جمعی از مسؤولان این شهرستان با اشاره به تلاش دشمنان برای ایجاد تفرقه و دودستگی در کشور، گفت: گروه ها و جریان های سیاسی در کشور باید مراقب خدعه آمریکایی باشند.

 

وی تفرقه و اختلاف در کشور را مهم ترین خواسته دشمنان نظام اسلامی دانست و افزود: نظام سلطه در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ار هر فرصتی برای ایجاد دودستگی در کشور استفاده کرده تا منافع شوم خود دست یابد.

 

امام جمعه فریدونکنار با بیان این که گروه های سیاسی در کشور نباید با اظهار نظرهای خود فضا را برای سوء استفاده دشمنان فراهم کنند، خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی مهم ترین نیاز کشور وحدت و همدلی بر محور رهبری انقلاب است.

 

حجت الاسلام جلالی از تفرقه و اختلاف به عنوان سم مهلکی برای حیات نظام اسلامی یاد کرد و گفت: اگر امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف به توفیق‌های چشمگیری دست یافته نتیجه وحدت و همدلی داخلی بوده است.

 

نایب رییس شورای حوزه علمیه مازندران با تأکید بر این که تفرقه و اختلاف تنها راه نفوذ دشمنان به کشور را باز می‌کند، خاطرنشان کرد: دشمنان نظام تنها منتظر یافتن روزنه ای برای سوء استفاده از فضای کشورمان هستند.

 

وی به هشدارهای رهبر معظم انقلاب اسلامی پس از توافق هسته ای درباره تفرقه و اختلاف در کشور اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری با اشراف کامل مسائل داخلی و بین المللی را رصد می کنند و اجازه کوچکترین نفوذ و تحرک به دشمنان را نخواهند داد.

 

استاد حوزه علمیه مازندران مقام معظم رهبری را محور وحدت در نظام اسلامی دانست و افزود: آحاد جامعه اسلامی به ویژه مسؤولان نظام باید همه برنامه های خود را با نظرات و رهنمودهای مقام معظم رهبری همسان کنند.

 

نابب رییس شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که هر گاه در این کشور تفرقه و یا دودستگی به وجود آمد، دشمن به نحوی در کشور نفوذ کرد، تصریح کرد: اگر امروز وضعیت کشورهای همسایه نظیر عراق، سوریه و دیگر کشورهای اسلامی امروز بحرانی است به دلیل نبود وحدت و عدم رهبری واحد است.

 

حجت الاسلام جلالی با اشاره به این که آمریکایی ها پس از توافق هسته ای تلاش می کنند به شیوه ای نفوذ سیاسی خود را در کشور کلید بزنند، بیان داشت: اما رهبر معظم انقلاب اسلامی با هوشیاری و بصیرت خاص این نقشه های دشمنان را برملا و خنثی کردند.

 

وی با تأکید بر این که وظیفه اصلی امروز ما شناخت استکبار و توطئه‌های آنها و مبارزه با آن است، ادامه داد: آمریکا امروز مصداق عینی استکبار و دشمن اصلی اسلام است.

 

نایب رییس شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که توطئه نفوذ سیاسی آمریکا در کشور بسیار خطرناک است، تصریح کرد: احزاب و گروه های سیاسی باید مراقب باشند تا با اظهارنظرهای خود این زمینه را فراهم نکنند.

 

حجت الاسلام جلالی با بیان این که همان طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند «حرکتی که در مسیر ایجاد اختلاف باشد حرام است»، ادامه داد: اختلاف ندای اسلام آمریکایی و لندنی است که باید به شدت از آن پرهیز شود.

 

وی با تأکید بر این که ملت بزرگ ایران هیچ گاه با دشمنان اصلی نظام سر سازش نخواهد داشت، گفت: توافق هسته ای منجر به این نخواهد شد که ملت ایران دشمن واقعی خود را فراموش کند./950/پ202/ح

ارسال نظرات