۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۸
کد خبر: ۲۸۲۹۶۰
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

مدیران در عرصه انتخابات اصل بی طرفی و عدالت را رعایت کنند

خبرگزاری رسا ـ نماینده مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر این که مدیران در عرصه انتخابات باید اصل بی طرفی و عدالت را سرلوحه امور خود قرار دهند، گفت: تلاش مدیران باید در راستای تحقق اهداف و آرمان‌های والای نظام اسلامی باشد و تلاش کنند تا در راستای تحکیم و ترویج ارزش‌های انقلاب گام بردارند.
نماينده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قائمشهر، حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری امروز در دیدار مدیران ادارات و دستگاه های اجرایی شهرستان قائمشهر با گرامیداشت فرا رسیدن هفته دولت گفت: در گرامیداشت مقام والا و ارزشمند شهیدان رجایی و باهنر این هفته به عنوان هفته دولت نام گذاری شده است که باید قدرشناسی شایسته ای از مقام ارزنده این شهدای گرانقدر صورت گیرد.

 

امام جمعه قائمشهر با بیان این که سادگی و دوری از تجملات از ویژگی های بارز شهیدان رجایی و باهنر بوده است، بیان داشت: این شهدا تلاش کردند تا در عین سادگی تلاش ها و خدمات ارزشمندی را به مردم صورت دهند.

 

وی با تأکید بر این که خدمت صادقانه به مردم از ویژگی بارز شهیدان رجایی و باهنر بود که سبب ماندگاری آنان شده است، تصریح کرد: این شهدای عزیز با همه تلاش از ظرفیت های موجود استفاده کردند تا خدمات شایسته ای به مردم صورت گیرد.

 

نماینده مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: نظام اسلامی با تلاش ها و مجاهدت های بسیاری به دست ما رسیده است و وظیفه داریم در راستای تحکیم و ترویج ارزش های والای نظام اسلامی کوشا باشیم و تمام اهتمام خود را در این راستا به کارگیری کنیم.

 

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که مدیران باید از فرصت خدمت‌گزاری به مردم نهایت استفاده را کرده و تلاش های شایسته ای را در این مسیر صورت دهند، گفت: مردم ما در همه صحنه ها حضوری فعال و با بصیرت دارند و مدیران نیز باید تلاش کنند تا بتوانند زمینه ساز رفع مسائل و مشکلات موجود باشند.

 

امام جمعه قائمشهر با تأکید بر این که خدمت به مردم فرصت ارزشمندی است که در اختیار مدیران قرار دارد، بیان داشت: مدیران باید تلاش کنند تا با بهره گیری از پتانسیل ها و ظرفیت های موجود برای مردم کار کرده و خدمت گذاری شایسته ای برای آنان باشند.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که همه ما در برابر نیازهای مردم مسؤول هستیم، خاطرنشان کرد: ملت بزرگ ایران در سه دهه اخیر با توجه به مشکلات و سختی های موجود همواره مدافع حقیقی انقلاب، نظام و رهبری بوده اند.

 

وی با اشاره به نام‌گذاری سال 94 از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی تصریح کرد: مدیران باید با وحدت و همدلی در کنار یکدیگر برای توسعه و آبادانی جامعه تلاش کنند که امروز می بینیم در سایه اتحاد و همکاری مدیران چه فواید و ثمراتی نصیب مردم می شود.

 

حجت الاسلام والمسلمین معلمی وحدت و همدلی را مهم‌ترین راه پیشرفت و تعالی کشور دانست و گفت: اگر امروز ایران اسلامی در عرصه های مختلف از عزت و اقتدار بهره مند است به دلیل وحدت و همدلی مردم و دولت در صحنه های مختلف بوده است.

 

نماینده مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: اعتبارات موجود در سطح کشور محدود است و نباید تعوقات بالا رود که باید تلاش کنیم از سرمایه و توان موجود نهایت بهره برداری و استفاده را داشته باشیم.

 

امام جمعه قائمشهر همچنین به موضوع اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و تحقق عملی آن را یک ضرورت مهم دانست و گفت: متأسفانه شاهدیم در برخی مواقع نسبت به این مسأله مهم برخورد شعاری می شود، این در حالی است موضوع اقتصاد مقاومتی باید جزء برنامه های اصلی دولت قرار گیرد.

 

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با اشاره به انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تلاش های لازم برای حضور گسترده و پرشور مردمی در صحنه انتخابات فراهم شود که ایجاد فرصت برای حضور اکثر مردم باشد.

 

امام جمعه قائمشهر با تأکید بر این که مدیران در عرصه انتخابات اصل بی طرفی و عدالت را سرلوحه امور خود قرار دهند، گفت: تلاش مدیران باید در راستای تحقق اهداف و آرمان های والای نظام اسلامی باشد و تلاش کنند تا در راستای تحکیم و ترویج ارزش های انقلاب گام بردارند./950/پ202/ح

ارسال نظرات