۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۴
کد خبر: ۲۸۳۳۷۷
مدیر کل بنیاد شهید کرمانشاه:

شهیدان رجایی و باهنر الگویی تمام عیار برای دولتمردان هستند

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل بنیاد شهید کرمانشاه با گرامیداشت هفته دولت گفت: شهیدانی همچون رجایی و باهنر درس بصیرت و اخلاق به مردم دادند و الگویی تمام عیار برای دولتمردان هستند.
حجت الاسلام هادي عسگري

حجت الاسلام هادی عسگری، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، با تبریک به مناسبت هفته دولت از تجلیل و قدردانی از خانواده های شهدای دولت خبر داد و عنوان داشت: تجلیل از خانواده های شهدا و زنده نگاه داشتن یاد شهدا وظیفه همگان است چرا که امنیت و پیشرفت کشور ایران را مدیون رشادت های این شهدای انقلاب و دفاع مقدس هستیم.


وی به تقویت روحیه شهادت‌طلبی تأکید کرد و اظهار داشت: قطعأ در هر کشوری که روحیه شهادت طلبی در بین جوانان موج بزند هیچ کشور بیگانه‌ای به خود اجازه تعرض به آن کشور را نخواهد داد، خوشبختانه کشور ایران از این نعمت برخوردار است و به برکت مجاهدت شهدا، جانبازان و ایثارگران دارای اقتدار، امنیت و آرامش در منطقه است.


حجت‌الاسلام عسگری خاطرنشان کرد: شهید رجایی و باهنر بهترین و کامل ترین الگو برای دولتمردان ایران اسلامی هستند، باید خدمتگزاری به مردم را یک دغدغه دانست و در هر پست و مقامی تابع و پیرو ولایت فقیه باشیم.


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه با تشریح برنامه های هفته دولت ابراز کرد: تجلیل و تقدیر از خانواده های شهدای دولت را در دستور کار خود قرار داده ایم.


وی با توجه به دغدغه و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: قطعأ رسالتی که بر دوش ما قرار دارد باید به بهترین شکل انجام شود، شهدا برای حفظ ارزش های و دستاوردهای انقلاب و اسلام دلاورانه جنگیدند، این عزیزان بزرگ مردانی بودند که با شهادت خود آسمانی شدند، لذا ادامه راه شهدا را به عنوان یک وظیفه می دانیم.


حجت الاسلام عسگری بیان داشت: شهید رجایی و باهنر با اخلاص و ولایتمداری درس اخلاق بزرگی به مردم دادند و بصیرت و آگاهی به مردم و مسؤولان دادند، این منش و اخلاق را باید مسؤولان در اداره امور مملکت بکار گیرند.


مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران کرمانشاه در پایان با برشماری برنامه های این بنیاد در ایام هفته دولت، ادامه داد: دیدار با 160 خانواده شهید کارمند و دولتی، برگزاری محافل با حضور راویان دوران دفاع مقدس، غبارروبی مزار شهدا، برپایی نمایشگاه عکس و تئاتر خیابانی و دیگر برنامه های تدارک دیده شده از اهم فعالیت های بنیاد شهید و امور ایثارگران کرمانشاه است./857/ت303/ح

ارسال نظرات