۰۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۸
کد خبر: ۲۸۳۶۰۵
مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان خبر داد؛

افتتاح 2 دبیرستان علوم و معارف اسلامی صدرا در لرستان

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان از افتتاح دو دبیرستان علوم و معارف اسلامی «صدرا» در شهرستان های کوهدشت و نورآباد استان خبر داد.
حجت الاسلام مهدوي امين ، مدير کل تبليغات اسلامي لرستان

حجت الاسلام سعید مهدوی، مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: دبیرستان‌های علوم و معارف اسلامی سازمان تبلیغات اسلامی بهترین جایگاه برای توسعه فرهنگ دینی در جامعه هستند.

 

وی با بیان این که دبیرستان های علوم و معارف صدرا برآورده‌ کننده نیازهای عقیدتی واخلاقی دانش‌آموزان به ویژه با د‌رنظر گرفتن نیاز امروز جامعه است، افزود: راه‌اندازی دبیرستان معارف اسلامی صدرا از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

 

دبیرستان های صدرا جایگاهی مناسب برای پرورش نیروهای انقلابی است

حجت الاسلام مهدوی دبیرستان های علوم و معارف اسلامی صدرا را جایگاهی مناسب برای پرورش نیروهای انقلابی دانست و ادامه داد: این دبیرستان‌ها سنگرهای مستحکم نظام اسلامی در مواجهه با جنگ نرم هستند.

 

وی اظهار داشت: دبیرستان‌های علوم و معارف صدرا به‌عنوان مراکز نوین جذب نیروهای نخبه نقش بسیار مهم و راهبردی در تربیت مدیران دارای تعهد و تفکر اسلامی دارند.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان با بیان این که در سال تحصیلی جدید دو دبیرستان علوم و معارف صدرا در لرستان به بهره برداری می رسد، عنوان داشت: این دبیرستان ها در شهرستان نورآباد و کوهدشت افتتاح می شوند.

 

وی یادآور شد: عملیات ساخت و ساز دبیرستان های علوم و معارف اسلامی این شهرستان ها در سال 89 با  مساحت 550 متر مربع آغاز شده است.

 

حجت الاسلام مهدوی با اشاره به این که هر کدام از مدارس صدرا در کوهدشت و نورآباد دارای پنج کلاس درس هستند، افزود: امیدواریم این دبیرستان ها مورد استقبال ویژه دانش آموزان قرار بگیرند.

 

وی توجه به تأسیس مدارس صدرا را از برنامه های مهم تبلیغات اسلامی بیان کرد و اظهار داشت: تربیت دانش آموزان ولایتمدار هدف تأسیس این مدارس است./9451/ت302/ب4

ارسال نظرات