۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۹
کد خبر: ۲۸۴۰۹۶
امام جمعه محمود آباد:

حمایت از تولیدات فرهنگی فاخر راه مقابله با هجمه های دشمن است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه محمود آباد بر ضرورت حمایت دولت از تولیدات فرهنگی فاخر در کشور تأکید کرد و گفت: مسؤولان باید با آثار فرهنگی که مغایر با فرهنگ دینی و انقلابی ما است به شدت برخورد کنند و از تسامح در این خصوص پرهیز کنند.
امام جمعه محمودآباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در محمودآباد، حجت الاسلام سید داود موسوی، امام جمعه محمودآباد، امروز در دیدار جمعی از مدیران شهر محمودآباد با گرامیداشت هفته دولت و یاد شهیدان رجایی و باهنر، گفت: این شهدای بزرگوار توانستند خدمت گذاری صادقانه و خالصانه را الگوی خود قرار دهند و به مقام ارزشمندی دست پیدا کنند.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که هفته دولت فرصت خوبی برای ارائه گزارش عملکرد دولت به مردم است، بیان داشت: این هفته فرصت خوبی برای تجدید عهد و پیمان با آرمان های امام راحل، شهدای نظام اسلامی و مقام معظم رهبری است.

 

وی با اشاره به این که هفته دولت فرصت شایسته ای است تا مسائل کشور به صورت صادقانه با مردم مطرح شود، تصریح کرد: باید نقاط ضعف و قوت فعالیت ها مطرح شده و برای رفع مشکلات موجود چاره اندیشی شود.

 

حجت الاسلام موسوی خاطرنشان کرد: رفع مشکلات موجود کشور نیازمند بهره گیری از نقطه نظرات کارشناسی است که دولت باید پذیرای انتقادات مشفقانه در راستای تحقق توسعه و آبادانی کشور باشد.

 

وی با بیان این که هفته دولت فرصت ارزشمندی برای انسجام مجموعه دولت و ملت است، گفت: همگان باید تلاش کنند تا وحدت و همدلی در کشور ترویج پیدا کند که می تواند ثمرات و برکات گرانقدری داشته باشد.

 

امام جمعه محمودآباد با اشاره به نام گذاری سال 94 از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی تصریح کرد: این شعار فرصت ارزشمندی است تا مدیران در سطوح مختلف ارتباط صمیمی با مردم داشته و برای رفع مسائل و مشکلات آنان گام بردارند.

 

حجت الاسلام موسوی خاطرنشان کرد: دولتمردان به دور از اقدامات شعارگونه باید واقعیت های موجود جامعه را پذیرفته و به عنوان خدمتگزار واقعی تلاش کنند تا کمبودها و نقص خدمت ها را رفع کنند.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که پذیرش ضعف ها و برنامه ریزی شایسته می تواند در پیشبرد امور اثربخش باشد، گفت: مدیران از دادن هرگونه وعده های بی اساس به مردم خودداری کرده و تلاش کنند تا خادمی صادق برای ملت باشند.

 

حجت الاسلام موسوی به دیدار اخیر اعضای هیأت دولت با رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: مقام معظم رهبری در این دیدار بار دیگر بر توجه به مباحث فرهنگی تأکید ویژه داشتند و همین دغدغه ایشان رسالت دولت در توجه به مسائل فرهنگی را بیشتر می کند.

 

امام جمعه محمود آباد بر ضرورت حمایت دولت از تولیدات فرهنگی فاخر در کشور تأکید کرد و بیان داشت: مسؤولان باید با آثار فرهنگی که مغایر با فرهنگ دینی و انقلابی ما است به شدت برخورد کنند و از تسامح در این خصوص پرهیز کنند.

 

حجت الاسلام موسوی با بیان این که دشمن نفوذ فرهنگی در کنار نفوذ سیاسی و اقتصادی را نیز در دستور کار خود دارد، خاطرنشان کرد: ترویج فرهنگ دینی و انقلابی بهترین راه مقابله با نفوذ فرهنگی دشمن در کشور است.

 

وی با اشاره به قدردانی مقام معظم رهبری از دولت به سبب وجود فضای آرامش در کشور تصریح کرد: دولتمردان باید تلاش کنند تا در عمل بهترین خدمات را برای مردم ارائه دهند که ملت ایران شایسته آن است.

 

حجت الاسلام موسوی با بیان این که مردم قضاوت کننده عادلی هستند، گفت: مردم ما همواره داوری خوبی دارند که مدیران باید با تلاش های خود زمینه رضایت واقعی آحاد مردم را جلب کنند.

 

امام جمعه محمودآباد تصریح کرد: قدردانی های تصنعی و غیرواقعی نباید به عنوان یک فرهنگ در کشور تبدیل شود تا عده ای بخواهند مسابقه نصب بنر برای فرد یا افرادی ایجاد کنند که باید متوجه باشیم مردم هوشیار نسبت به مسائل مختلف هستند.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که هفته دولت فرصتی برای تجلیل از مقام کارمندان است، گفت: توجه بیشتر به امور رفاهی کارمندان امری ضروری و مهم است که باید در این راستا تلاش شود.

 

استاد حوزه علمیه مازندران تصریح کرد: اصلاح نظام اداری زمانی ایجاد می شود تا فضای امانتداری، صداقت و پاک دستی در کشور ایجاد شود که باید گام های شایسته ای در این عرصه برداشته شود./950/پ202/ب4

ارسال نظرات