۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۵
کد خبر: ۲۸۴۱۴۴
استاد حوزه و دانشگاه:

موفقیت های هسته ای مرهون هنر دیپلماسی انقلاب است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه و دانشگاه موفقیت های هسته ای را مرهون هنر دیپلماسی انقلاب دانست و گفت: تیم مذاکره کننده هسته ای با قدرت و اقتدار از مواضع نظام اسلامی دفاع کرد و آن هایی که روزی ایران را محور شرارت قرار داده بودند و نمی خواستند حق انرژی هسته ای داشته باشیم در برابر این موضوع عدول کردند.
امام جمعه دابودشت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام مهدی تقی زاده، استاد حوزه و دانشگاه، شب گذشته در مراسم تودیع و معارفه سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان آمل با بیان این که خدمت به مردم با سیاست مردم داری یکی از رویکردهای مدیران نظام اسلامی باشد، گفت: مدیران باید خدمات شایسته و در خور جایگاه مردم عزیزمان را صورت دهند.


امام جمعه دابو و دشت سر با اشاره به این که این نظام اسلامی و شهر هزارسنگر آمل با خون های پاک شهدا به این جایگاه رسیده است، تصریح کرد: مدیران باید تلاش کنند تا به بهترین نحو ممکن در راستای رفع مسائل و مشکلات مردم و خدمت به آنان گام بردارند.


وی با تاکید بر این که اخلاق و تقوا به عنوان امری اساسی و مهم است که نیاز است تا به آن توجه شود، خاطرنشان کرد: مدیران لباس مقدس خدمت به مردم بر تن کردند و وظیفه دارند تا با بهره گیری از سیره والای شهیدان رجایی و باهنر تلاش های ارزشمندی صورت دهند.


استاد حوزه و دانشگاه ادامه داد: کسی وامدار دیگری نیست که مدیران باید تلاش کنند تا باب رحمت و کرامت را بر مردم و همکاران خود باز کنند که می تواند ثمرات و برکات گرانقدری داشته باشد.


حجت الاسلام تقی زاده با تاکید بر این که تحقق اقتصاد مقاومتی تعالی بخش اهداف نظام اسلامی است، گفت: مقام معظم رهبری بر تحقق اقتصاد مقاومتی به عنوان اصلی مهم و ضروری توجه دارند که باید تلاش های شایسته ای در راستای نهادینه سازی آن صورت گیرد.


امام جمعه دابو و دشت سر با بیان این که جامعه کشاورزی به عنوان سرمایه های داخلی نیازمند حمایت و پشتیبانی است، افزود: سال گذشته برنج طارم را در سبد خرید دولت قرار دارند و نرخی که برای آن گذاشته شد به میزان زحمات کشاورزان نبوده است که باز هم جای شکر دارد.


استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به نام گذاری سال 94 از سوی مقام معظم رهبری به عنوا سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی، گفت: همه ما باید تلاش کنیم تا با همدلی و همزبانی برای رفع مشکلات و معضلات موجود در جامعه گام های خوبی برداریم.


علیرضا یونسی، معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران در این مراسم با بیان این که جابجایی و تغییر و تحول مدیریتی امری معمولی است، گفت: خوش به حال آن دسته از افرادی که با خدمت گذاری شایسته نام خود را در تاریخ ثبت می کنند.


یونسی تصریح کرد: مدیری که به دنبال خدمت صادقانه باشد بیشتر مورد پذیرش و رضایت قرار دارد که بدانیم در سرای آخرت باید در برابر تمام اعمال و رفتار خود پاسخگو باشیم.


وی با بیان این که خداوند متعال هر لحظه بر اعمال و انگیزه های انسان نظارت دارد که هر چه خدمت های ما صادقانه تر باشد از ارزش بیشتری برخوردار است، خاطرنشان کرد: هفته دولت تذکری برای همه است که شهیدان رجایی و باهنر برای خدمت به مردم از گوهر جان خود گذشتند.


معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران ادامه داد: اگر خود را رهرو مقام والای شهدا می دانیم باید از تمام توان و تلاش خود در جهت خدمت به آرمان های انقلاب اسلامی استفاده کنیم و در راستای بهره گیری از سیره شهدا کوشا باشیم.


یونسی با بیان این که شهیدان رجایی و باهنر مردم داری و اخلاق محوری را سرلوحه امور خود قرار دادند، گفت: این شهدای عزیز خدمات و تلاش های شایسته ای انجام دادند که خداوند متعال آن ها را پذیرفت و به نزد خود برده است.


وی با اشاره به این که همزمان با هفته دولت 762 طرح با اعتباری بالغ بر 471 میلیارد تومان افتتاح و بهره برداری شد، تصریح کرد: دولت با آغاز کار خود تلاش کرد تا وعده های انتخاباتی را عملیاتی کند و با وجود مشکلات سخت اقتصادی که وجود دارد دولت تلاش می کند تا برای رفاه مردمی اقدامات شایسته ای صورت دهد.


معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران موفقیت های هسته ای را مرهون هنر دیپلماسی انقلاب دانست و خاطرنشان کرد: تیم مذاکره کننده هسته ای با قدرت و اقتدار از مواضع نظام اسلامی دفاع کرد و آن هایی که روزی ایران اسلامی را محور شرارت قرار داده بودند و نمی خواستند حق انرژی هسته ای داشته باشیم در برابر این موضوع عدول کردند.


یونسی با اشاره به این که در عرصه اقتصادی و کاهش تورم دستاوردهای خوبی محقق شده است، گفت: ایران اسلامی امروز پرچمدار دفاع از حق و راستگویی است که این امر با عقلانیت و جان بشر سر و کار دارد.


وی با بیان این که شهرستان آمل در عرصه های مختلف همچون نگین انگشتری می درخشد، افزود: وجود ظرفیت های ارزشمند، علمای بزرگ و نخبگان سبب شده است تا تکلیف خدمت گذاری مدیران برای شهرستان با ارزش آمل و مردم آن را بیشتر می کند./1314/پ202/ب4

ارسال نظرات