۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۸
کد خبر: ۲۸۴۴۱۶
استاد حوزه علمیه:

زنده نگه داشتن یاد شهدا ضامن تداوم انقلاب است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه با بیان اینکه انقلاب به برکت خون شهدای انقلاب شکل گرفت و با ایثار و از جان گذشتگی شهدای دفاع مقدس تداوم یافت، گفت:‌ زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا ضامن تداوم و استواری انقلاب است.
ديدار با خانواده شهدا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، جمعی از مسؤولان بنیاد شهید و حوزه علمیه پیش از ظهر امروز با خانواده شهیدان بابک و سیامک حدادیان دیدار کردند.


حجت الاسلام محمد تقی صرفی پور استاد حوزه علمیه در این دیدار با تاکید بر اهمیت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، عنوان داشت: انقلاب به برکت خون شهدای انقلاب شکل گرفت و با ایثار و از جان گذشتگی شهدای دفاع مقدس تداوم یافت، زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا ضامن تداوم و استواری انقلاب است.


استاد حوزه علمیه با بیان اینکه شهدا مایه سربلندی و اقتدار نظام جمهوری اسلامی هستند تصریح کرد: باید فرهنگ ایثار و شهادت و سبک زندگی بی آلایش شهدای انقلاب را الگویی مناسب برای جوانان قرار داد.


وی ادامه داد: حضور شهدا فضا را معطر می کند و در منازل خانواده های شهدا، عطر دل انگیز جوانان غیوری که خالصانه از جان خود گذشتند تا انقلاب اسلامی تداوم یابد می پیچد و با نور خود محله ای را که متبرک به وجود شهیدی است منور می کنند.


حجت الاسلام صرفی پور خاطرنشان کرد: شهادت مسیر کمال را به روی انسان می گشاید و او را به مرتفع ترین درجات رسانده و رستگاری و سعادت را به دنبال دارد، شهدا در نزد خداوند متعال آبرومند هستند و این بزرگ ترین سعادت یک انسان است.


مدیر سابق مدرسه علمیه امام خمینی (ره) در پایان خانواده های شهدا را مایه عزت نظام دانست و گفت: خانواده های معظم شهدا حق بزرگی بر گردن انقلاب دارند و باید مردم و مسؤولان قدردان ایثار و فداکاری این عزیزان باشند.


لازم به ذکر است، مادر بزرگوار شهیدان حدادیان نیز در دوران دفاع مقدس به درجه رفیع جانبازی نایل شد./857/پ202/ب4

ارسال نظرات