۱۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۰
کد خبر: ۲۸۵۲۴۱
نماینده ولی فقیه در قزوین:

نباید در برابر تهدید آمریکا عقب نشینی کرد

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در قزوین گفت: تا زمانی که آمریکایی ها قلدر هستند و بنابر تهدید دارند ما نیز راهی جز تهدید و به عقب راندن آنان نمی شناسیم.
حجت الاسلام و المسلمين عابديني، نماينده لي فقيه در قزوين حجت الاسلام والمسلمين عابديني، نماينده ولي فقيه در قزوين

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی، نماینده ولی فقیه در قزوین امشب در یادواره شهدای شهر شریف آباد با بیان ویژگی های شهدا گفت: شهدا دارای تفاوت هایی با دیگران هستند، اما این تفاوت ها چه چیزهایی هستند؟

 

امام جمعه قزوین در ادامه افزود: با مطاله سیره و سنت پیامبر اکرم( ص) می توان به این تفاوت ها پی برد.

 

وی با اشاره به آیات قرآن عنوان کرد: با توجه به آیات قرآن کریم یکی از ویژگی های شهدا این است که پروردگار خود را خداوند می دانند و بر این امر استقامت می ورزند.

 

نماینده ولی فقیه در قزوین ادامه داد: استقامت کردن در راه خدا سبب می شود ملائکه بر آنان فرود آیند و آنان را بشارت دهند که از ترس بپرهیرند.

 

وی درباره بشارت های خداوند به استقامت کنندگان در راهش خاطرنشان کرد: همچنین خداوند به کسانی که در راهش استقامت می ورزند بشارت می دهد غمگین نباشید و اینکه بهشتی که خداوند به آن وعده داده است منتظر شما است.

 

این استاد حوزه علمیه قزوین با بیان اینکه آرمان های شهدا در قرآن وجود دارد عنوان کرد: آرمان ها و ایده های شهدا در قرآن دیده می شود گویی با خواندن قرآن زندگینامه و شهادتنامه شهدا را مطالعه می کنیم.


وی تاکید کرد:
آرمان ها و ایده های قرآن منحصر در چند آیه نیست و در سرتاسر قرآن دیده می شود، مانند آیه هایی که بر خواندن نماز و پرداخت زکات می پردازد.

 

این کارشناس دینی ابراز داشت: اقامه نماز یعنی دنیا را نگیریم آخرت را بفروشیم، یعنی در برابر دشمنان ایستادگی کنیم.

 

وی با اشاره به عقیده شهدا عنوان کرد: شهدا دارای عقیده ای بودند اما خمینی(ره) عقیده آنان را این طور بیان کرده؛ تا ظلم هست مبارزه هست و تا مبارزه هست ما هستیم.

 

امام جمعه قزوین با اشاره به رهنمودهای امام خمینی(ره) اظهار داشت: امام خمینی(ره) فرموده است ما انتقلابمان را به همه جهان صادر می کنیم و همین شعارهای انقلاب هست که امروز به یمن و سایر کشورها رسیده است، با صدور انقلاب اسلامی به تمام جهان همه شیاطین جهان علیه ما قیام می کنند.

 

این مقام مسوول با اشاره به قدرت ایران عنوان کرد: ما دارای تجهیزات نظامی همچون موشک های نقطه زن هستیم و رژیم صهیونیستی هم می داند که ما می توانیم این تجهیزات نظامی خود را برای کمک به مردم فلسطین برسانیم.

 

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی در پایان گفت: تا زمانی که آمریکایی ها قلدر هستند و بنابر تهدید دارند ما نیز راهی جز تهدید و به عقب راندن آنان نمی شناسیم./955/202/ب4

ارسال نظرات