۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۲
کد خبر: ۲۸۵۷۲۳
استاد حوزه و دانشگاه مطرح کرد:

بهره‌گیری از رهنمودهای ولی فقیه سبب تعالی نظام اسلامی می‌شود

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه و دانشگاه با بیان این که مدیران نظام اسلامی رهنمودهای رهبر معظم انقلاب را سرلوحه امور خود قرار دهند چرا که بهره گیری از تدابیر ولایت فقیه می‌تواند نظام اسلامی را در مسیر ارزشمندی قرار دهد، گفت: رهنمودهای معظم‌له راهگشای تعالی و اقتدار نظام اسلامی است که باید این مسیر ارزشمند را ادامه دهیم.
امام جمعه دابودشت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام مهدی تقی زاده، استاد حوزه و دانشگاه، امروز در جمع مدیران بخش دشت سر آمل با اشاره به این که جریان های مذاکرات هسته ای افتخاری برای ما است که ایادی استکباری را به زانو درآوردیم، گفت: این مذاکرات سبب عزت و صلابت شده است که باید مراقبت و هوشیاری شایسته ای وجود داشته باشد.


وی با بیان این که مدیران باید تلاش کنند تا وظایف خود را به درستی و بهترین نحو ممکن انجام دهند، افزود: مدیران باید از فرصت خدمت گذاری در راستای پیگیری و رفع مشکلات مردمی استفاده کنند.


استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به دیدار نمایندگان مجلس خبرگان با رهبر معظم انقلاب، اظهار داشت: مجلس خبرگان زمینه ساز سکینه و آرامش در جامعه و از اهمیت والایی برخوردار است.

امام جمعه دابو و دشت سر با بیان این که مجلس خبرگان رهبری جایگاه خطیر و مهمی بر عهده دارد، بیان داشت: افرادی که به عنوان نماینده مجلس خبرگان انتخاب می شوند باید از لحاظ داشتن صلاحیت های علمی، سیاسی، اشتهار به دیانت و وثوق در حد بالایی باشند که شورای نگهبان برای احراز این خصوصیت تکلیف سنگینی بر عهده دارد.


وی ادامه داد: قرار است تا افرادی مستعد، مجتهد، دلسوز به نظام و رهبر معظم انقلاب اسلامی نمایندگان مجلس خبرگان رهبری را تشکیل دهند که می تواند زمینه ساز تحقق آرامش در جامعه باشد.


استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که اقتدار و صلابت انقلاب اسلامی به برکت امام راحل و رهبر معظم انقلاب است، گفت: همه ما باید شاکر نعمت گرانقدر ولایت فقیه باشیم که وجود مقام عظمای ولایت از مواهب ارزشمند الهی است.


حجت الاسلام تقی زاده تصریح کرد: شهدای ما در طول سال های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس خون های پاک خود را فدا کردند تا این عزت ها ایجاد شود و ادامه راه شهدا به عنوان وظیفه سنگینی بر دوش آحاد ملت ایران است.


استاد حوزه و دانشگاه در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: آن کشورهایی که تحریم ها را بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایجاد کردند امروز دایه مهربان تر از مادر شدند و هنوز قلم توافقات هسته ای خشک نشد که سفارت انگلیس در تهران باز شده است.


حجت الاسلام تقی زاده تصریح کرد: مدیران امر مراقب باشند تا سفارت انگلیس در تهران به لانه جاسوسی تبدیل نشود که این کشورها برای انتخابات ما برنامه دارند و باید دقت های شایسته ای صورت گیرد.


امام جمعه دابو و دشت سر با بیان این که مدیران نظام اسلامی رهنمودهای رهبر معظم انقلاب را سرلوحه امور خود قرار دهند تا بهره گیری از تدابیر ولایت فقیه نظام اسلامی را در مسیر ارزشمندی قرار دهد، گفت: رهنمودهای رهبر معظم انقلاب راهگشای تعالی و اقتدار نظام اسلامی است و باید این مسیر ارزشمند را ادامه دهیم.


وی با اشاره به این که نیاز است تا در خصوص برجام دقت های شایسته ای وجود داشته باشد، افزود: ضرورت دارد تا نمایندگان مجلس شورای اسلامی این توافقات را بررسی و کارشناسی کنند که باید در برابر مردم پاسخگو باشند.


استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: دولت تدبیر و امید نباید برای بررسی نشدن برجام در مجلس مداومت کند که نیاز است دقت های شایسته ای در این عرصه صورت گیرد و تلاش کنیم تا در مسیر عزت نظام اسلامی گام برداریم.


حجت الاسلام تقی زاده در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمنان اظهارداشت: دشمنان تلاش دارند تا فرهنگ و اعتقادت ما را مورد هدف قرار دهند که باید مراقبت های شایسته ای صورت گیرد.


امام جمعه دابو و دشت سر با بیان این که ترویج فرهنگ اسلامی امری ضروری و مهم است، گفت: ترویج فرهنگ اصیل اسلامی نیازمند بسیج عمومی است که باید تعالیم والای دینی را به نحوی شایسته در جامعه نهادینه کنیم./1314/202/ب3

ارسال نظرات