۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۲
کد خبر: ۲۸۶۶۷۳
نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری:

شجره طیبه صالحین سبب برکات و گسترش معروفات در جامعه است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: امروز از مجموعه بسیج شجره‌ طیبه‌ای به نام صالحین رشد کرده که برکات زیادی را برای جامعه دارد و از جمله آن گسترش معروفات در جامعه است، امید است با توسعه شجره طیبه صالحین زمینه‌ساز ظهور امام زمان (عج) باشیم.
حجت الاسلام والمسلمين اسلامي

به گزارش خبرگزاری رسا در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی، نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری عصر امروز در دیدار با سردار نقدی، رییس سازمان بسیج مستضعفین که در محل دفتر امام جمعه شهر تاکستان برگزار شد، اظهار داشت: بسیج از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون منشأ خیر بوده و این میراث گرانبهای امام خمینی (ره) خدمات زیادی را به انقلاب و مردم ارائه داده است.

 

وی در ادامه افزود: قشر بسیجی ویژگی‌های منحصر به فردی دارد که از جمله آنها انجام کار برای رضایت خدا و در مسیر انقلاب و رهبری است، به طوری که در مسائل دیگر هیچ کس کاری بی‌مزد انجام نمی‌دهد ولی بسیجی بدون منت و برای خدا و نظام کار می‌کند.

 

نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: در شرایطی که شاهد تهاجم گسترده دشمن بر ارزش‌ها هستیم، اما بسیج در مسیر ولایت و انقلاب ثابت قدم ایستاده است.

 

حجت السلام والمسلمین اسلامی ادامه داد: امروز از مجموعه بسیج شجره‌ طیبه‌ای به نام صالحین رشد کرده که برکات زیادی را برای جامعه دارد و از جمله آن گسترش معروفات در جامعه است، امید است با توسعه شجره طیبه صالحین زمینه‌ساز ظهور امام زمان(عج) باشیم.

 

وی در پایان با تقدیر از فرماندهان سپاه استان قزوین در ادوار گذشته و همچنین سردار شاهرخی، فرمانده حال حاضر سپاه استان گفت: سپاه و بسیج نهاد مقدسی است که همیشه در دفاع از انقلاب، ولایت و اسلام پیشگام بوده است.

 

در ادامه این دیدار حجت‌الاسلام پورآرین، مسؤول تربیت و آموزش سپاه صاحب‌الأمر قزوین با تشریح وضعیت شجره طیبه صالحین در قزوین اظهار کرد: همکاری و هماهنگی خوبی بین مربیان و سرمربیان با آیت‌الله اسلامی در قزوین برقرار است که نتیجه آن نیز رشد کیفی شجره طیبه صالحین در استان است.

 

وی در ادامه افزود: تا آنجایی که توانسته‌ایم برنامه‌های صالحین را در استان اجرا و با رهنمودها و مشورت‌های آیت‌الله اسلامی به سطح خوبی در این عرصه دست یافته‌ایم.

 

حجت الاسلام پورآرین عنوان کرد: تشکیل 4 هزار و 400 حلقه صالحین، 320 حلقه سرگروه‌ها و 21 حلقه مربیان از جمله فعالیت‌‌های انجام شده در صالحین استان است که با پیش‌بینی صورت گرفته 500 حلقه صالحین نیز تا پایان سال ایجاد می‌شود.

 

در پایان این نشست، آیت‌الله علی اسلامی به آمادگی قزوین در تهیه متون صالحین و ارائه آن در سطح کشور با طرح موضوعاتی همچون وحدت شیعه و سنی اشاره کرد./955/202/ب2

ارسال نظرات