۱۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۰
کد خبر: ۲۸۶۸۳۲
استاد حوزه علمیه:

پشتیبانی از طلاب وظیفه خانواده‌ها است

خبرگزاری رسا ـ مدیر مدرسه علمیه امام رضا تهران با اشاره به موضوع لزوم حمایت خانواده‌ها از طلاب، گفت: خانواده‌ها باید در همه حال پشتیبان و همراه طلاب باشند.
حجت السلام والمسلمين حسيني شيرازي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید مصطفی حسینی نیشابوری، مدیر مدرسه علمیه امام رضا(ع) پیش ظهر پنج‌شنبه 19 شهریور در مراسم افتتاحیه سال تحصیلی جدید مدرسه علمیه امام رضا(ع)، گفت: باید در راه تعلیم و تربیت طلاب به امکانات سخت افزاری توجه داشت، اما در خصوص مباحث نرم افزاری نیز باید به این نکته توجه داشت که باید امر آموزش را بر اساس رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و تعالیم دینی همسو کرد.

وی افزود: امروز که جهان آماده شنیدن پیام انقلاب و امام خمینی(ره) است، باید حوزه‌های علمیه تلاش کنند تا این پیام به تمام جهان فرستاده شود.

مدیر مرسه علمیه امام رضا(ع) در خصوص تغییرات ایجاد شده در مدرسه علمیه امام رضا(ع)، بیان داشت: هدف ما در زمینه بازسازی مدرسه علمیه تنها تغییر فیزیکی بنا نبود و تلاش کردیم تا با برنامه‌ریزی صحیح فضای آموزشی مناسبی را برای طلاب فراهم آوریم.

حجت الاسلام حسینی نیشابوری با تاکید بر موضوع نگاه کاربردی حوزه‌های علمیه، خاطر‌نشان کرد: باید زاویه دید ما نسبت به مسایل مختلف فرا جناحی، فرا قومیتی و حتی فرا ملی باشد، زیرا باید ما با تلاش خود به گسترش تعالیم اسلام در جهان بپردازیم.

مدیر مدرسه علمیه مدرسه امام رضا(ع) در خصوص تاثیر گذاری بر جهان، تصریح کرد: باید حوزه به استقبال شبهات برود و حالت پویا داشته باشد، باید دی ما به‌سوی رهبری جهان باشد، همان‌طور که امام خمینی نیز جهان را با پیام خود تحت تاثیر قرار داد./856/203/ب3

ارسال نظرات