۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۴
کد خبر: ۲۸۸۰۹۷
نماینده مردم آمل در مجلس:

حمایت از صنایع داخلی زمینه ساز توسعه اقتصادی و کارآفرینی در کشور است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم آمل در مجلس با بیان این که حمایت از صنایع داخلی زمینه ساز توسعه اقتصادی و کارآفرینی می شود، گفت: صنعتگران تمام هستی و سرمایه خود را برای ارتقای اقتصادی کشور هزینه کردند و نیاز است حمایت های خوبی از آنان صورت گیرد.
يوسفيان ملا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، عزت‌الله یوسفیان ملا، نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی، امروز در جریان بازدید از شرکت زرین سوله آمل با بیان این که حمایت از صنایع امری ضروری و مهم است که می تواند دستاوردهای بسیاری داشته باشد، گفت: باید حمایت ها و پشتیبانی های شایسته ای از صنایع صورت گیرد تا بتوانند در راستای انجام فعالیت خود گام بردارند.


وی با اشاره به این که صنعتگران مشکلاتی دارند که نیاز است همه دستگاههای مرتبط برای رفع آن تلاش کنند، بیان داشت: مدیران باید همراهی شایسته ای با واحدهای صنعتی داشته باشند تا بتوانیم از ظرفیت های صنایع داخلی به بهترین نحو ممکن استفاده کنیم.


عضو ناظر مجلس در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی کشور خاطرنشان کرد: ضرورت دارد برای برون رفت از چالش های حوزه صنعت از ظرفیت‌ها و توانمندی های صاحبان صنایع بزرگ استفاده کنیم که می‌توانند اثرگذاری شایسته ای داشته باشند.


یوسفیان ملا با بیان این که حمایت از صنایع داخلی زمینه ساز توسعه اقتصادی و کارآفرینی می شود، گفت: صنعتگران تمام هستی و سرمایه خود را برای ارتقای اقتصادی کشور هزینه کردند و نیاز است حمایت های خوبی از آنان صورت گیرد.


وی ادامه داد: اگر در حمایت از صنایع داخلی کوتاهی شود عواقب جبران ناپذیری به دنبال خواهد داشت که باید عزم جدی در راستای همراهی و رفع مشکلات و مسائل حوزه صنعتگران وجود داشته باشد.


نماینده مردم آمل در مجلس با بیان این که در شهرستان آمل صنایع فعال و برتری وجود دارد که به نحوی شایسته در حال فعالیت هستند که باید موانع راه آنان رفع شود، گفت: ضرورت حمایت از صنایع داخلی در کشور احساس می‌شود که باید با برنامه ریزی مدون و شایسته در این راستا گام برداریم.


عضو ناظر مجلس در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی کشور خاطرنشان کرد: بانک‌ها نقش بسزایی در حمایت از صنایع دارند اما از رویکرد و رسالت اصلی خود خارج شدند که نیازمند است ساماندهی مناسبی در حوزه بانکی کشور صورت گیرد.


احمد منفرد، سرپرست فرمانداری ویژه آمل با بیان این که 46 درصد صنعت مازندران به آمل تعلق دارد که در این راستا پیشتاز و فعال است، گفت: صنعتگران نیازمند حمایت‌های شایسته‌ای هستند که باید همگام و همراه با آنان باشیم.


معاون استاندار مازندران از راه‌اندازی کارگروه پیگیری مشکلات صنایع در آمل خبرداد و تصریح کرد: در این کارگروه تلاش می شود برای رفع موانع و مشکلات حوزه صنعت گام های خوبی برداشته شود تا شاهد گسترش ورشکستگی صنایع نباشیم.


وی با بیان این که واحدهای صنعتی از ظرفیت های ارزشمندی برخوردار هستند که می توانیم در مسیر پیشرفت و توسعه از آن بهره گیری کنیم، گفت: وجود مشکلات سبب شده است بعضی از واحدهای صنعتی نیمه فعال شوند که باید با تمام توان آنان را یاری کنیم تا مانند گذشته فعالیت کنند./1314/202/ب2

ارسال نظرات