۲۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۲
کد خبر: ۲۸۸۶۴۰
استاد حوزه علمیه آمل:

ترویج معارف قرآنی زمینه‌ساز مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه آمل با تاکید بر این که ترویج معارف قرآنی زمینه ساز مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان است، گفت: ضرورت دارد فعالیت‌های شایسته ای در راستای توسعه فرهنگ قرآنی در جامعه صورت گیرد که ثمرات و برکات گرانقدری دارد.
رييس تبليغات اسلامي آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام اسماعیل رمضانی استاد حوزه علمیه آمل، امروز در نشست هم اندیشی مدیران مراکز قرآنی آمل که در سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی آمل برگزار شد با بیان این که برگزاری این جلسات می تواند نقش ارزنده ای برای پیشبرد شایسته امور داشته باشد، گفت: اجرای طرح های قرآنی در دست اقدام نیازمند برنامه ریزی مدون و شایسته ای است تا بتوانیم در راستای تحقق آن کوشا باشیم.


وی به برگزاری مسابقات سراسری تفسیر نورالهدی و قرآن صاعد در آمل خبر داد و تصریح کرد: کانون ها و مراکز قرآنی این شهرستان به نحوی شایسته در حال انجام فعالیت ها و گسترش فرهنگ قرآنی در جامعه هستند.


رییس اداره تبلیغات اسلامی آمل با اشاره به این که بیمه مربیان قرآنی در دستور کار قرار دارد، تصریح کرد: بازدید مستمر از مراکز قرآنی صورت می گیرد تا بتوانیم با هم اندیشی در مسیر پیشبرد درست امور و تحقق اهداف خود کوشا باشیم.


حجت الاسلام رمضانی ادامه داد: در طول ایام سال برنامه های مختلف فرهنگی، قرآنی و مذهبی از سوی اداره تبلیغات اسلامی و مراکز تابعه این اداره صورت می گیرد که می تواند نقش والایی در راستای ترویج اندیشه های ناب دینی و مقابله با هجمه های دشمنان داشته باشد.


وی با تاکید بر این که ترویج معارف قرآنی زمینه ساز مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان است، گفت: ضرورت دارد فعالیت های شایسته ای در راستای توسعه فرهنگ قرآنی در جامعه صورت گیرد که ثمرات و برکات گرانقدری دارد.


استاد حوزه علمیه آمل با بیان این که قرآن کریم بهترین هدایت کننده سعادت بشری است، افزود: این کتاب نورانی برای همه بخش ها و زمان های زندگی انسان برنامه دارد که می توانیم با تمسک به آن در مسیر سعادت و رستگاری قرار گیریم.


حجت الاسلام رمضانی خاطرنشان کرد: انس با قرآن کریم دستاوردها و ثمرات والایی برای انسان دارد و می تواند نقش ارزنده ای در مسیر ترویج ارزش ها و خوبی ها در جامعه داشته باشد.


رییس اداره تبلیغات اسلامی آمل با بیان این که قرآن کریم گوهر گرانبهایی است که ضرورت دارد در مسیر بهره گیری از معارف والای آن تلاش شایسته ای داشته باشیم، گفت: انسان باید در کنار خواندن قرآن کریم در عمل به تعالیم و معارف ارزشمند آن کوشا باشد.


وی با اشاره به این که تعالی فرهنگی و توسعه ارزش های دینی امری ضروری و مهم است، بیان داشت: دشمنان به دنبال مقابله با گسترش قرآن کریم و تعالیم والای دینی در جامعه هستند که باید هوشیاری و آگاهی شایسته ای در راستای مقابله با تهدیدات دشمنان وجود داشته باشد.


استاد حوزه علمیه آمل تصریح کرد: نیاز است دستگاهها و مراکز فرهنگی قرآنی با برنامه ریزی و تلاشی شایسته به دنبال ترویج مفاهیم والای قرآن کریم بوده و از ظرفیت های موجود به بهترین نحو ممکن بهره گیری کنند./1314/202/ب3

ارسال نظرات