۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۰
کد خبر: ۲۸۹۸۳۳
همزمان با هفته دفاع مقدس؛

مراسم تجلیل از روحانیان رزمنده آمل برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ همزمان با هفته دفاع مقدس مراسم تجلیل از روحانیان رزمنده هشت سال دفاع مقدس آمل برگزار شد.
دفاع مقدس

حجت الاسلام حسین محمدیان امیری نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه آمل، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، از برگزاری مراسم تجلیل از روحانیان رزمنده آمل خبرداد و تصریح کرد: این مراسم همزمان با نخستین روز از هفته گرانقدر دفاع مقدس در سپاه ناحیه آمل برگزار شد.


وی تصریح کرد: در این مراسم که با حضور ائمه جمعه شهرهای آمل، مدیران شهری، یادگاران هشت سال مقدس و روحانیان برگزار شد از حجج الاسلام علی اصغری، غلامحسین اسلامی، عبدالله مهدی تبار و علی رنجبریان به عنوان روحانیان رزمنده هشت سال دفاع مقدس قدردانی و تجلیل شد.


حجت الاسلام محمدیان امیری خاطرنشان کرد: در این مراسم از طلاب و روحانیان فعال در عرصه های فرهنگی آمل حجج اسلام خلیل رمضانی و ابوالقاسم فرجی و طلبه روح الله حبیب نتاج و مهدی فقیه عبداللهی قدردانی به عمل آمد.


نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه آمل با بیان این که هفته دفاع مقدس فرصت خوبی برای پاسداشت و تجلیل از مقام والای رزمندگان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس است، گفت: همه ما وظیفه داریم برای تکریم از مقام والای شهدا و رزمندگان کوشا بوده و از همه ظرفیت ها در این راستا بهره گیری کنیم.


وی با اشاره به این که شهدا سرمایه های ماندگار نظام اسلامی هستند، بیان داشت: شهدا رفتند و ما امروز وظیفه داریم ادامه دهنده راه والای این عزیزان بوده و در عمل برای تحقق اهداف و آرمان های گرانقدر این عزیزان قدم برداریم.


حجت الاسلام محمدیان امیری تصریح کرد: رزمندگان ما در طول سال های دفاع مقدس با بهره گیری از روحیه ایمان و اعتقادات والای خود توانستند صحنه های ماندگاری از ایثار و از خودگذشتگی را خلق کنند که باید در استمرار راه این عزیزان ثابت قدم و پایدار باشیم.


نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه آمل با اشاره به تلاش های ارزنده روحانیان در دفاع مقدس خاطرنشان کرد: روحانیان در طول سال های دفاع مقدس با ایثار و مجاهدتی والا در برابر دشمنان ایستادگی کرده و مانند همه اقشار مردم حضوری فعال از خود نشان دادند.


وی با بیان این که روحانیان در قالب رزمی و تبلیغی در صحنه های دفاع مقدس وارد شده و نقش بی بدیلی در این میدان مهم ایفا کردند، گفت: روحانیان توانستند در روحیه دهی و دلگرمی به رزمندگان تلاش های ارزشمندی صورت دهند و اثرگذاری والایی داشته باشند.


حجت الاسلام محمدیان امیری خاطرنشان کرد: روحانیت نقش تعیین کننده و ارزشمندی در دوران دفاع مقدس داشته و توانست از ظرفیت های خود برای تحکیم و ترویج ارزش های والای نظام اسلامی بهره گیری کند.


نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه آمل با بیان این که امروز روحانیان وظیفه ای مهم و اساسی برای پیشبرد اهداف نظام اسلامی برعهده دارند، گفت: مقابله با شبهات دشمنان و ترویج ارزش های والای دینی از جمله اموری است که ضرورت دارد روحانیان در این راستا قدم های ارزنده ای بردارند.


وی با اشاره به این که روحانیان می توانند از ظرفیت های خود به نحوی شایسته استفاده کرده و نقشه های شوم دشمنان را خنثی کنند، افزود: ترویج فرهنگ ناب دینی و مقابله با تلاش های دشمنان نیازمند بصیرت و آگاهی بخش است که روحانیان می توانند اثرگذاری و جهت دهی خوبی داشته باشند./1314/302/ب3

ارسال نظرات