۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۶
کد خبر: ۲۸۹۸۵۴
فرمانده گروه 24 بعثت نیروی زمینی سپاه بروجرد:

دوران دفاع مقدس حقانیت ملت ایران را به جهانیان اثبات کرد

خبرگزاری رسا ـ فرمانده گروه 24 بعثت نیروی زمینی سپاه بروجرد گفت: دوران دفاع مقدس حقانیت ملت ایران را به جهانیان اثبات کرد و در سایه آن امنیت در کشور فراگیر شد.
آرم سپاه پاسداران انقلاب اسلامي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، مسعود عبدالله ‌پور فرمانده گروه 24 بعثت نیروی زمینی سپاه بروجرد صبح امروز، در مراسم رژه نیروهای مسلح در شهرستان بروجرد، گفت: دوران 8 ساله دفاع مقدس تمامی آورده‌های انقلاب اسلامی را حفظ کرده و در پرتو آن امنیت فراگیر را برای کشور به ارمغان آورد.

 

وی با بیان این که جنگ 8 ساله تحمیلی رژیم بعث عراق لطمات و خسارات فراوانی به کشور وارد آورد، افزود: از دست دادن سرمایه‌های عظیم مادی و معنوی از جمله مهم‌ترین خسارات جنگ تحمیلی بود.

 

عبدالله پور با اشاره به حمله نظامی دشمن به سرکردگی رژیم بعث عراق و حمایت های همه جانبه ابرقدرت های شرق و غرب خاطرنشان کرد: پایمردی رزمندگان اسلام سبب شد حتی یک وجب از خاک ایران اسلامی توسط دشمنان مصادره نشود.

 

وی تصریح کرد: با مقاومت، ایثار و ایستادگی ملت ایران، رزمندگان، نیروهای نظامی و در سایه خون پاک شهدا استقلال همه جانبه کشوردر دوران دفاع مقدس حفظ شده و دست طمع ابرقدرت‌ها از چپاول ثروت‌های ملی کوتاه شده است.

 

فرمانده گروه 24 بعثت نیروی زمینی سپاه بروجرد با بیان این که درهم شکستن ابهت قدرت‌های شرق و غرب از دستاوردهای مهم هشت سال دفاع مقدس بود، افزود: دوران دفاع مقدس حقانیت و دستاوردهای انقلاب را به دنیا مصادره کرد.

 

وی در ادامه تأکید کرد: در جامعه امروز باید دستاوردهای انقلاب اسلامی حفظ شود و آن دوران باید برای نسل جوان جامعه امروز بازگو شود.

 

عبدالله پور امنیت و آرامش امروز نظام در عرصه های گوناگون را مرهون مجاهدت شهدا، ایثارگران و جانبازان بیان کرد و اظهار داشت: وظیفه امروز ملت و و دولت دفاع از دستاوردهایی که توسط رزمندگان مجاهد و ایثارگر در دوران 8 ساله جنگ تحمیلی به وجود آمد.

 

وی خاطرنشان کرد: امروز به برکت غیرت و شجاعت نیروهای رزمنده نظامی و امنیتی در کشور هیچ ابرقدرتی فکر سلطه بر ایران را در سر نمی‌پروراند.

 

فرمانده گروه 24 بعثت نیروی زمینی سپاه امنیت فراگیر امروز در راستای تبعیت از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب دانست و عنوان داشت: در جهت حفظ و صیانت از آن، نباید از هیچ مجاهدت و تلاشی دریغ کرد./9459/203/ب3

ارسال نظرات