۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۳
کد خبر: ۲۸۹۸۸۹
همزمان با سراسر کشور؛

رژه سرو قامتان نیروهای مسلح استان زنجان برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ همزمان با آغازین روز هفته دفاع مقدس رژه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در استان زنجان با حضور نماینده ولی فقیه و فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی استان همچنین با حضور گرم مردم برگزار شد.
رژه نيروهاي مسلح

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، همزمان با آغازین روز هفته دفاع مقدس که یاد آور روزهای حماسه ساز دلاور مردان جمهوری اسلامی ایران در فتح قله های افتخار است، رژه سرو قامتان نیروهای نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در استان زنجان با حضور نماینده ولی فقیه، فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی استان همچنین با حضور گرم و پرشکوه مردم ولایتمدار زنجان برگزار شد.

 

بنابر این گزارش؛ از ساعات آغازین امروز نیروهای مسلح استان در بزرگراه 22 بهمن که محل همیشگی برگزاری رژه نیروهای مسح است، حضور یافته و با آماده سازی خود و سلاح ها و خودروها، با اعلام فرماندهان یگان ها کم کم به صف شده و رژه خود را از مقابل مردم و جایگاه حضور مسؤولان استانی آغاز کردند.

 

حضور گرم نیروهای بسیج پایگاه های مقاومت که شاید از لحاظ تعداد نفرات حاضر در میدان رژه، از دیگر نیروهای مسلح بیشتر بودند، فضای خاصی را به مراسم بخشیده و خصوصا زمانی که شروع به خواندن شعرهایی در وصف امام زمان (عج) و یا رهبر انقلاب می کردند فضا آکنده می شد از عطر معنویتی که این نیروهای مخلص و البته بسیار جوان و آینده دار انقلاب به مراسم تزریق می کردند.

 

یگان های ضد شورش، یگان های پیاده ارتش و سپاه، گروهان های نمونه بسیج حوزه های مختلف مقاومت، یگان های زرهی، خودرویی و موتوری از جمله نیروهای حاضر شده برای ترتیب دادن رژه امروز استان زنجان بودند که به گرمی برگزار و به پایان رسید.

 

گفتنی است؛ جای خالی استاندار زنجان، مهندس انصاری، در رژه نیروهای مسلح امروز کاملا در چشم بوده و توجه عکاسان و اهالی رسانه را به خود جلب کرده و همگان دنبال چرایی عدم حضور وی بودند./949/203/ب3

ارسال نظرات