۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۶
کد خبر: ۲۸۹۹۷۰
مسؤول مؤسسه فرهنگی و پژوهشی نستوه:

هدف جریان‌های تکفیری ایجاد تفرقه در اسلام است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول موسسه فرهنگی و پژوهشی نستوه گفت: اصلی ترین شاخصه جاهلیت شهوت، غضب و وهم است که می‌توان اصلی ترین نمود آن را در صهیونیزم بین الملل مشاهده کرد که مهمترین دشمن اسلام در عصر حاضر است.
حجت الاسلام سعيدي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، نشست بصیرتی با هدف شناخت جریان شناسی تکفیر وجریان های تکفیری صبح امروز باحضور طلاب وروحانیون بسیجی حوزه علمیه  در محل تیپ مستقل 83 امام جعفر صادق روحانیون تبلیغی رزمی خراسان رضوی برگزارشد .


حجت الاسلام روح الله سعیدی فاضل در این نشست گفت: امروز استکبار وصهیونیزم با تکنیک بدل سازی در پی گسترش جریان های افراطی در اهل سنت و شیعه می باشد که هدف آنان نابودی اسلام و آرمان های آن می باشد.


وی تصریح کرد: امروز با گذشت سالیان طولانی از زمان پیامبر(ص)، جاهلیت دوباره بازگشت نموده و در تقابلی مدرن خودنمایی می کند.


مسؤول موسسه فرهنگی و پژوهشی نستوه خاطر نشان کرد: اصلی ترین شاخصه جاهلیت دوباره شهوت، غضب و وهم است که می‌توان اصلی ترین نمود آن را در صهیونیزم بین الملل مشاهده کرد که مهم‌ترین دشمن اسلام در عصر حاضر می باشد.


حجت الاسلام سعیدی فاضل در ادامه افزود: تشکیلات جریانهای تکفیری از دو جریان فکری و گروههای تروریستی تشکیل شده است که هدفشان ایجاد تفرقه در امت اسلامی است.

 

وی عنوان کرد: جنایت‌های گروهک های تروریستی برای سه منظور رعب و وحشت، نسل کشی شیعه و تخریب تمدن اسلام ایجاد شده است .


مسؤول موسسه فرهنگی وپژوهشی نستوه در پایان نیز به تشیع افراطی و استفاده استکبار از آنان به عنوان ابزاری برای از بین بردن وحدت اسلامی و اقتدار اسلامی در پرتو تعالیم واحد اشاره کرد و افزود: هدف جریان تکفیری مقابله با پتانسیل درونی جهان اسلام  است.
/859/202/ب3

ارسال نظرات