۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۲
کد خبر: ۲۹۰۰۲۵
استاد حوزه و دانشگاه:

پیام دفاع مقدس ایستادگی و مقاومت در برابر حربه‌های دشمنان است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه و دانشگاه با بیان این که شهدا و رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس فرهنگ ایستادگی و مقاومت را به همگان منتقل کردند، گفت: پیام دفاع مقدس ایستادگی و مقاومت در برابر حربه های دشمنان است که ضرورت دارد به نحوی شایسته در امتداد قیام اهل بیت(ع) گام برداریم.
امام جمعه دابودشت

حجت الاسلام مهدی تقی زاده استاد حوزه و دانشگاه، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، با اشاره به  فرارسیدن هفته دفاع مقدس اظهارداشت: هفته دفاع مقدس زمینه ساز افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی است که بعضی از خودی ها می خواهند نام دفاع را از این مقوله معنوی بردارند.


امام جمعه دابو و دشت سر تصریح کرد: این افراد تلاش دارند چهره خبیث و شیطانی آمریکا و هم پیمانانش را مقداری منقش کنند که نیاز است آگاه باشند این هفته دفاع مقدس است و باید با تمام یاد و خاطره آن ایام گرانقدر را گرامی بداریم.


حجت الاسلام تقی زاده افزود: دفاع مقدس نمودار مجموعه ای از برجسته ترین افتخارات ملت ایران در این دفاع الهی از مرزهای میهن اسلامی و جان فشانی دلاورانه برای پرچم پرافتخار و برافراشته اسلام و قرآن است.


استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که در مجموعه تابناک و درخشنده دفاع مقدس شهدای عزیزی قرار دارند که در مسیر بهره گیری از تفکر شهدا قرار داریم، خاطرنشان کرد: شهدا با آگاهی و درک والای خود موقعیت را تشخیص داده و وظیفه بزرگ جهاد را پذیرفتند.


وی ادامه داد: هر ملتی که چنین دلاوران آگاه و شجاعی را در دامان خود پرورش می دهد حق دارد به این فرزندان خود ببالد و آن الگوهای تربیتی را به عنوان فرهنگی ارزنده و متعالی ترویج کند.


امام جمعه دابو و دشت سر با بیان این که هفته دفاع مقدس یادآور خون های مقدسی بوده که در پای شجره طوبی انقلاب اسامی ایران ریخته شده است، گفت: هشت سال دفاع مقدس دفاع جانانه ملت ایران در مقابل تجاوز وحشیانه دشمن صورت گرفت و فرزندان نظام اسلامی صحنه های ارزشمندی از ایثار و فداکاری را رقم زدند.


استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به این که شهدا با اقتدا به خداوند متعال و اهل بیت معصومین(ع) در مسیر عبادت قرار گرفتند، افزود: امروز تفکر بهره گیری از فرهنگ ایثار و شهادت ادامه داشته و درب شهادت در دفاع از حریم ولایت و حرم اهل بیت معصومین(ع) باز است.


وی خاطرنشان کرد: شهدا با تلاش ها و مجاهدت های ارزنده خود زمینه اعتلای ارزش ها و عزت و اقتدار نظام اسلامی را فراهم کردند که برای حرکت در مسیر سعادت و رستگاری به این تفکر متعالی نیاز داریم.


حجت الاسلام تقی زاده با بیان این که شهدا و رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس فرهنگ ایستادگی و مقاومت را به همگان منتقل کردند، گفت: پیام دفاع مقدس ایستادگی و مقاومت در برابر حربه های دشمنان است که ضرورت دارد به نحوی شایسته در امتداد قیام اهل بیت معصومین(ع) گام برداریم.


امام جمعه دابو و دشت سر با اشاره به این که پیام بزرگ امروز دفاع مقدس شعار با عزت مرگ بر آمریکا است، بیان داشت: دستاوردهای ارزنده و گرانقدری در دفاع مقدس به دست آوردیم که نیاز است در راستای بهره گیری از این فرهنگ ارزنده و متعالی کوشا باشیم.


استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: تبیین حماسه های دفاع مقدس امری ضروری و مهم است که باید ابعاد این دلاورمردی ها و ایثارگری ها برای آحاد مردم و نسل جوان جامعه بازخوانی شود تا بدانند این عزت و اقتدار با چه تلاش هایی صورت گرفته است.


وی در پایان با اشاره به نام گذاری سال 94 از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی تصریح کرد: وحدت و همدلی تعالی بخش آرمان ها و اهداف نظام اسلامی است که وظیفه داریم در مسیر ترویج ارزش های نظام اسلامی ثابت قدم و پایدار باشیم تا نظام اسلامی در مسیر عزت و اقتدار روزافزون قرار گیرد./1314/302/ب3

ارسال نظرات