۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۰
کد خبر: ۲۹۱۳۸۵
عضو شورای اسلامی شهر تهران:

دفاع مقدس الگو برای کشورهای منطقه است

خبرگزاری رسا ـ عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: امروز یمن با دست خالی در برابر همه سلاح‌های استکبار مقاومت می‌کند و دفاع مقدس ایران را سر لوحه خود قرار داده است.
پرويز سروري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، پرویز سروری عضو شورای اسلامی شهر تهران، امروز در همایش بزرگ بسیجیان شهرداری تهران در فرهنگسرای بهمن در جمع خبرنگاران با اشاره به دلیل ارج نهادن به دفاع مقدس بعد از گذشت سه دهه از جنگ تحمیلی، گفت: امروز ایران در منطقه‌ای قرار دارد که اکثر کشورهای همسایه خود دچار ستیز و جنگ فتنه هستند.

 

وی افزود: با همه این اختلاف‌هایی که در کشورهای اطراف وجود دارد ولی ایران از ثبات و امنیت کامل برخوردار است و دلیل آن وجود بسیج و مقاوت بوده است.

 

عضو شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: امروز قدرت‌های استکبار آمریکا و صهیونیسم همه قدرت‌های خود را به کار گرفته‌اند تا جمهوری اسلامی ایران را تضعیف کنند و چون مردم کشور ایران اعتقاد به دفاع و مقاومت دارند، سبب امنیت در کشور شده است.

 

سروری بیان داشت: امروز هر کشوری در منطقه اگر طالب امنیت باشد مجبور است به آرمان‌های انقلاب اسلامی اقتدا کند و امروز کشور سوریه با الگو گیری از ایران در جبهه مقاومت باقی مانده است.

 

وی افزود: امروز یمن با دست خالی در برابر همه سلاح‌های استکبار مقاومت می‌کند و دفاع مقدس ایران را سر لوحه خود قرار داده است.

 

عضو شورای اسلامی شهر تهران در پایان خاطر نشان کرد: اگر مردم ما اقتدار، سربلندی و بزرگی می‌خواهند باید دائما روزهای دفاع مقدس را زنده نگهدارند و بسیج را که یادگار دفاع مقدس است با روحیه انقلابی حفظ کنند تا آیندگان بتوانند از بهره‌های آن استفاده کامل را ببرند./813/203/ب3

ارسال نظرات